DilliMusic Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 husker ikke hva det heter sorry men er det som kommer opp når jeg skal installere ruteren min, hvordan finner jeg den infoen? husker ikke om det var pphp eller ppop eller hva det var hehe. dere vet sikkert hva det er. hvordan finner jeg det? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 PPPoE ? protokoll som bl.a. Telenor bruker på sine internettlinjer? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 PPPoE ? protokoll som bl.a. Telenor bruker på sine internettlinjer? 5736770[/snapback] hehe jess var det jeg mente sorry for at jeg skrev feil. hvordan finner jeg det? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Er ikke 100% sikker på hva du mener, men prøver! Logg deg inn på routeren via nettleseren (ofte: 192.168.1.1 eller noe sånt) Så ser du etter oppkoblingsegenskaper mot din isp. Har du T.nor velger du PPPoE, setter inn [email protected] og passord. Endret 11. mars 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Er ikke 100% sikker på hva du mener, men prøver! Logg deg inn på routeren via nettleseren (ofte: 192.168.1.1 eller noe sånt) Så ser du etter oppkoblingsegenskaper mot din isp. Har du T.nor velger du PPPoE, setter inn [email protected] og passord. 5738617[/snapback] ja men åssen finner jeg ut brukerbavn osv. må jeg ringe telenor? for er broren min som vet hva det er men han er på ferie får ikke tak i han og vil sette opp ruteren nå hehe. beklager for dårlige forklaringer Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er ikke 100% sikker på hva du mener, men prøver! Logg deg inn på routeren via nettleseren (ofte: 192.168.1.1 eller noe sånt) Så ser du etter oppkoblingsegenskaper mot din isp. Har du T.nor velger du PPPoE, setter inn [email protected] og passord. 5738617[/snapback] ja men åssen finner jeg ut brukerbavn osv. må jeg ringe telenor? for er broren min som vet hva det er men han er på ferie får ikke tak i han og vil sette opp ruteren nå hehe. beklager for dårlige forklaringer 5739932[/snapback] Ja, da må du ringe Telenor eller finne brevet som brodern din fikk når han tegnet abonnementet... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 får prøve det da hehe, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå