ConeX Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hallo, Jeg har nettopp fått de nye delene fra www.microplex.no , de tre viftene jeg kjøpte sammens med AC airplex evo 360 radiatoren hvordan skal de festes? de følgte ikke med en eneste skrue! Jeg har en tilsvarene AC airplex evo 120 i en annen datamaskin. Men husker ikke hvordan den festes, jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Mht. bildet hos microplex så ser det ut til at det er noen skruehull der. Hvis de passer med viftene er det nok meningen at de skal festes med skruer. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Ja men hvor er skruene og hvor får jeg kjøpt de? Fordi hvis jeg skal begynne og finne skruer på en eller annen gjernvare handel kan det fort bli for langt eller for kort. Ser ut som jeg kommer til og kjøpe det topp dekselet for radiatoren (grillen) vil noe se litt penere ut ettersom jeg ikke akkurat er verdens beste kutter! Men jeg skruer Endret 11. mars 2006 av ConeX Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Sorry for dobbelt post, men er det ingen på formet som har en worklog eller noe slikt hvor dem har installert denne radiatoren. Prøvde og søke men det kom opp så sinnsykt mange poster. Setter veldig stor pris på noen ville hjelpet meg! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Hvilken vifter er det snakk om? Link? Endret 12. mars 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) 3 Vifter fra MIST: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...scl&mcat=15s351 De skal da festes på radiatoren og så i kabinettet. Men når jeg fikk alt var det ingen skruer og feste værken viftene til kabinettet eller radiatoren. Endret 12. mars 2006 av ConeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå