dofferneo Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Merkelig at det skal ta så lang tid før all den "gode", nye teknologien kommer her til lands. Når jeg blir millionær skal jeg starte en nettbutikk som tar sikte på å importere og selge det nyeste og beste som blir laget og lansert i Asia. (Det må selvfølgelig være kompatibelt med norsk strømnett, radionett osv osv.) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Merkelig at det skal ta så lang tid før all den "gode", nye teknologien kommer her til lands. Når jeg blir millionær skal jeg starte en nettbutikk som tar sikte på å importere og selge det nyeste og beste som blir laget og lansert i Asia. (Det må selvfølgelig være kompatibelt med norsk strømnett, radionett osv osv.) 5741141[/snapback] Du nærmer deg sannheten på problemet når du sier det må være kompatibelt. Det holder ikke for at det skal kunne selges lovlig her i landet, det må også være godkjennt. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Merkelig at det skal ta så lang tid før all den "gode", nye teknologien kommer her til lands. Når jeg blir millionær skal jeg starte en nettbutikk som tar sikte på å importere og selge det nyeste og beste som blir laget og lansert i Asia. (Det må selvfølgelig være kompatibelt med norsk strømnett, radionett osv osv.) 5741141[/snapback] Du nærmer deg sannheten på problemet når du sier det må være kompatibelt. Det holder ikke for at det skal kunne selges lovlig her i landet, det må også være godkjennt. 5742602[/snapback] Så lenge man ikke blir tatt er det lov Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) mye spennende å se på her, men det jeg likte best så lang er den nye skjermkort kjøleren, den så rimelig heftig ut. tror kanskje jeg må skaffe meg en sånn. 5738015[/snapback] Tror jeg må ha en sånn på GTX'n min... -men når kommer noe sånt i salg mon tro... Edit: http://www.pointofview-online.com/freeze.html Endret 13. mars 2006 av bjornh Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 hvordan blir det med kjøling av ram med den kjøleren der? ser ikke ut som blokka ligger på rammen, og jeg tror kanskje det blir noe dårlig plass under kjøleren til sinks også. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Vel var på CeBit i 3 dager (med skolen NITH) og fikk sett mye bra, men det som intereserte meg aller mest var de maskott modellene de hadde. Denne CPU viften burde vel kjøe de aller raskeste CPU`ene ganske så kraftig ned. Den samme CPU viften men her er det en hel haug av de Razer jentene var jo et vakkert syn. Hun satt så fint der, så måtte bare fyre et bilde av henne også. Endret 13. mars 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Den vifta har jeg, den har jeg En virkelig FLOTT vifte, ikke noe negativt å si om den. Kjøler pcen veldig godt når jeg trenger det. Bare å skru opp hastigheten når jeg spiller. Da er det for mye ekspolsojner til å høre den anyway. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 pene piker. skulle gjerne vært på CeBit selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå