Crizpy Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Stiller inn på 85hz i windows, noe skjermen skal klare, men alikevel viser den kun 60. Har reinstallert skjermdriverene, skjermkortdriverene og prøvd både det ene og det andre. Har en samtron 96P. Dette skjedde etter at jeg drev å prøvde meg frem litt med høyere oppløsninger i et dataspill. Noen som vet hva som er galt? Redigert: dette er med 1280x960 i oppløsning. Endret 11. mars 2006 av Crizpy Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Og hvilket skjermkort har du? Og ikke for å gå off topic, men... er det den Crizpy jeg tror? Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Er nok det. Har ati radeon 9600 pro Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 løst. satt skjermen på en annen pc. da virka det med 85 hz, og etter at jeg bytta tilbake til denne, funker det av en eller annen grunn her og. Hurra for logikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå