ranger** Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Pc'n låser seg med det samme jeg kommer inn i windows. Kan bevege på musen, men alle andre programmer svarer ikke. Cpu load er veldig høy. Det er ingen problemer med maskinvaren. Temperatur osv er som normalt. Driverne burde fungere fint. Har prøvd å boote fra en F-Secure 2006 cd, men det kommer bare:: PP_addr=0xffff eth0: incorrect signature 0xffff cs89x0: no cs8900 or cs8920 detected. Be sure to disable PnP with SETUP. Når jeg prøver å boote fra en Symatec AntiVirus 10.0 cd, så bare skipper maskinen cd'n og går rett til windows. jeg kjører forøvrig windows XP professional. Det første som slo meg var virus eller at hd'n hadde streika. Noen som kan hjelpe meg litt på vei? F.eks hvordan jeg sjekker om PnP er disabled? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Still inn Boot-rekkefølgen i BIOS så du får bootet cden din. Lenke til kommentar
ranger** Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Har stillt inn bootrekkefølgen. Alt er som det skal være, men det ser ut til at pc'n nekter cd'n å boote. Noen som tror det kan være ett virus? Synes det er snodig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå