karl hungus Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 jeg klarer hittil 3, og da kaller de meg professional... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Du trenger hjelp! Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 hvor få klarer du kanskje? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 22:23, skrev lavizh:Du trenger hjelp! Hjelp med hva da...? Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Første gang jeg prøvde demoen så startet jeg rolig og tenkte jeg skulle la være å leke rambo(gjorde det ofte i 1'ern). Men da bodyguardene oppdaga gunnerne mine så var he|vete løst.. Så da drepte jeg like greit alle sammen Neste gang jeg prøvde så roa jeg det ned men da fikk jeg problemer..Klarte oppdraget bare en gang og det var når jeg lekte rambo Sånn går det når man spiller for mye RTCW på nett med 64 spillere :smile: Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 joa, drepe hele gjengen er litt for enkelt pa hard nar du far litt trening, men a slippe unna med bare ett kill har jeg ikke klart enda.. rekorden er som sagt tre; bodyguard ved entré, bodyguard foran rommet til objektet pluss objektet selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Får man høyere score jo færre man dreper? Prøvde jo å kjøre den diskrete varianten i eneren, men avogtil går det i dass, og da er aken god å ha :smile: AtW Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 vel, enkelte i dette forumet setter vel st¢rre pris på betegnelsen "mass murderer" eller "hatchet man" enn "professional" og "shadow"... Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Rambo-varianten er den kjekkeste da... 3kills her og, men da går det mer eller mindre til ******* med helsa mi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå