MuLtiPoWa Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja, da har jeg klart det store å knuse skjermen på min ipod nano. Noen som vet hvor mye det koster å reparere, eller om det idet hetetatt er mulig å reparere. Det er bare lcd skjermen og ikke dekselet rundt som er ødelagt. Lenke til kommentar
jhking Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 sjekk www.ipodbatteri.no jeg syns å huske at de reparerer ipod også jking Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 3 - Reparerer dere også ipod? Ja det gjør vi! Vi bytter knust display, harddisk, hovedkort osv. Ta kontakt for priser. Er du usikker på hva som er galt med ipoden din, tar vi en gratis diagnose for deg. 5736847[/snapback] Tydeligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) En som jeg kjenner knuste skjermen på sin nano. Han snakket med noen folk fra apple og sa at skjermen ble svart etter en lading. Han fikk tilsendt en ny da apple ikke greide å reparere den som han ødela. Skjermen var knust på en slik måte at skjermen ble svart uten noen tydelige "hull" i skjermen. Endret 12. mars 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mao svindlet din venn apple - noe som innebærer at du og jeg betaler mer for våre appleprodukter. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Slike folk som er irriterende, de tenker ikke over hvem som faktisk betaler kalaset Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Slike folk som lurer seg til ting, liker jeg ikke... Kan heller fortelle hva som skjedde og da kan det hende at man får ny uansett bedre enn å lyve! Endret 14. mars 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå