Gå til innhold

Lydkort tilkoblet og fungerer, men ingen lyd?

Anbefalte innlegg

Jeg har et lydkort koblet til i en maskin, det fungerer helt fint teknisk sett, men får ikke noen lyd ut av det... Kan det på noen som helst måte være mulig at utgangen kan bli"sprengt" ødelagt slik at det ikke kommer lyd til høyttalerne? FUngerer ikke om jeg kobler headset direkte til lydutgangen heller... Men det står at alt skal fungere og equalizere viser at musikk/lyd avspilles...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et lydkort koblet til i en maskin, det fungerer helt fint teknisk sett, men får ikke noen lyd ut av det... Kan det på noen som helst måte være mulig at utgangen kan bli"sprengt" ødelagt slik at det ikke kommer lyd til høyttalerne? FUngerer ikke om jeg kobler headset direkte til lydutgangen heller... Men det står at alt skal fungere og equalizere viser at musikk/lyd avspilles...

5735319[/snapback]

Hvordan lydkort er det snakk om? Er det noe nytt du nettopp har koblet til maskinen?

Er du sikker på at ikke noen av utgangene i volum kontrollen står på demp/mute eller er satt ned til minimum?

Lenke til kommentar

5735319[/snapback]

Hvordan lydkort er det snakk om? Er det noe nytt du nettopp har koblet til maskinen?

Er du sikker på at ikke noen av utgangene i volum kontrollen står på demp/mute eller er satt ned til minimum?

5735767[/snapback]

Det er et Audigy 2 ZS kort. Jeg har hatt det i maskinen hele tiden, men tok det ut av en kort periode for å teste det på en annen maskin. Da jeg satt det tilbake igjen var det plutselig ingen lyd. Volumkontrollen er på, den er ikke mutet... Merkelig, nesten som om utgangen er ødelagt , selv omdet virker veldig søkt... Er enten noe på selve lydkortet eller en innstilling i windows el. Men skjønner ikke helt hva som kan forårsake noe slikt vet at jeg bytter maskin og så tilbake igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...