ZerBox Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg skal kjøre et program(Outlook mail counter). Når jeg prøver på det så kommer denne feilmeldingen: Runtime Error '429': ActiveX components can't create object Hva er problemet og hvordan ordner jeg det? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Noen som vet?!? Lenke til kommentar
HeLLfire Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Kan ikke si jeg har peiling på det der, men hvis du tasser innom http://support.microsoft.com/ og searcher på runtime error 429 så vet jeg du finner misc. artikler om det. Lenke til kommentar
runegri Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har du installert programmet skikkelig? Denne feilmeldingen kommer når en ActiveX komponent ikke er registrert skikkelig i systemet. Du kan prøve en ting: Åpne et dos-vindu og finn fram til katalogen der ActiveX kontrollen ligger (normalt en .ocx eller .dll fil). Skriv følgende: regsvr32 activexnavnet.ocx (du setter såklart inn filnavnet her). Da burde du få opp en melding om at ActiveX control registrert successfully eller noe sånt. Prøv så å kjøre programmet igjen. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Hvor finner jeg activex til nedlasting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå