Flakkmeister Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Anbefaler dette spillet på det sterkeste for dere som liker spill som Delta Force, bare med bedre grafikk, enda bedre gameplay og ekte historie (tror hvertfall den er ekte) :smile: . I tilleg kan du spille Co-Operative opptil 4 stk på missionene. Dritkult å ha besøk av 2-3 kamerater og samarbeide om å skyte anti tank eller plante en c4 på tanks, hjelpe kameraten din med medic kit hvis han er skutt bevisstløs, peile inn laser-mål for A-10 bombere og plaffe stygge Saudi-Arabere :razz: Anbefaler dere å teste dette spillet, Gamer! Hjemmesiden er http://www.conflict.no. Dere som vil se en test av det finner vel det et sted på nettet oxo :smile: Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 21:51, skrev Flakkman:... og plaffe stygge Saudi-Arabere :razz: På tiden for operation Desert Storm var vel SaudiAraberne våre venner? Det er vel bare det siste året at man i vesten for alvor har begynt å lure på hva de egentlig holder på med i SaudiArabia. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har hittil sett omtrent bare positive reviews for PC versjonen, og demoen var ganske kul. Holdt nesten på og kjøpe meg spillet på fredag, men det var jo BF 1942 jeg skulle ha...kunne ikke ha noen forstyrrende elementer da... :razz: Men jeg tror uansett PC versjonen kan være verdt og investere i. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 22:46, skrev RogueFreak:Har hittil sett omtrent bare positive reviews for PC versjonen, og demoen var ganske kul.Holdt nesten på og kjøpe meg spillet på fredag, men det var jo BF 1942 jeg skulle ha...kunne ikke ha noen forstyrrende elementer da... :razz:Men jeg tror uansett PC versjonen kan være verdt og investere i. Nope det er den ikke. Dette spilet suger graftig. Måtte trekke på smilebåndet da jeg så det i action. Kan jo ikke sammenlignes med deltaforce som er et kjempe spill i forhold. Prøv det og se selv og se. Menneskene (figurene) ser jo ut som tegneserie- karakterer. Noe av det latterligste jeg har sett, de har tydlig problemer med gode artister. Hold dere unna dette spillet! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Smaken er som baken Dreadlord... Grafikken er langt fra state-of-the-art, men det er såpass spillbart at det blir morsomt...og jeg har hittil kun spilt demoen. Så til alle som er interessert i spillet; last ned og prøv demoen først. Dere finner den bl.a. hos 3D Gamers. For et review som jeg synes forklarer spillet bra, les dette hos ActionTrip _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-09-23 01:09 ] Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 01:08, skrev RogueFreak:Smaken er som baken Dreadlord... Grafikken er langt fra state-of-the-art, men det er såpass spillbart at det blir morsomt...og jeg har hittil kun spilt demoen.Så til alle som er interessert i spillet; last ned og prøv demoen først. Dere finner den bl.a. hos 3D Gamers.For et review som jeg synes forklarer spillet bra, les dette hos ActionTrip Actiontrip er den verste haugen med tullinger som finnes... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 09:24, skrev Nymfo- Olga:Actiontrip er den verste haugen med tullinger som finnes... De er uortodokse ja, men akkurat derfor er det en gang i blant forfriskende og lese anmeldelser hos dem. De tar ikke ting så dønn seriøst. De sier det jo selv også, i "slagordet" sitt: "ActionTrip - What we lack in quality, we make up for in stupidity." Men for de humørløse; les heller denne anmeldelsen av Conflict: Desert Storm; Conflict: Desert Storm review @ EuroGamer Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 01:08, skrev RogueFreak:Smaken er som baken Dreadlord... Grafikken er langt fra state-of-the-art, men det er såpass spillbart at det blir morsomt...og jeg har hittil kun spilt demoen. Joda smaken er som baken, men spill er også forskjellig. Flakman anbefalte på det sterkeste Conflict: Desert Storm i sammenligning med Delta Force?! Dette mener jeg ikke går an siden Conflict: Desert Storm er et arkade spill og Delta Force er en krigs-sim. De er helt forskjellige med andre ord, og grafikken er så absolutt ikke bedre i først nevnte. Det er fint du viser til reviews-linker slik at folk for lese hva dette spillet egentlig er. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Nei, jeg skal være enig i at å sammenligne Conflict med Delta Force ikke er noen bra sammenligning. Det er, som du sier, 2 vidt forskjellige spill. Men som et lagbasert FPS spill som alle kan plukke opp med en gang og ha det moro med, så er Conflict et bra spill, bare ikke forvent dere noe GR/DF type spill. Dette er ikke en tactical FPS, men som sagt mer et arkade-spill. Jeg gleder meg forøvrig til DF Black Hawk Down...har spilt MP demoen en stund nå, og det virker meget bra. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Anbefaler desert storm på det varmeste. Det er jo det beste spillet som er kommet til xbox. Løp og kjøp, du vil ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå