Tatti Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg er kjempe amatør på foto og jeg fikk nylig et Panasonic Lumix DMC-FX9. Det er "tulipan tid" og jeg tenkte jeg skulle lage mitt eget kort. Fikk ikke tid til å gå i bokhandleren... Syntes det ikke ble så allerværst Passet fint på gaven med det rosa papiret. Setter pris på konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Bildet hadde en rolig og fin komposisjon, samt behagelige farger og et flott utsnitt. Det eneste jeg kunne tenke meg er et litt større bilde, for å vurdere skarpheten, selv om det ser ut som den sitter der den skal:) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Absolutt ikke dårlig fra en nybegynner. Her har du gjort det enkelt, i motsetning til mange andre når de setter i gang (undertegnede inkludert ). Lurer litt på det med skarpheten selv, men det ser ikke ut som du har bommet med fokus. Slike bilder kler en litt soft stil uansett, så dette syns jeg ble bra. Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Takk for tilbakemeldingene. Jeg tok flere bilder av tulipanene, men syntes dette ble det beste. Endel av bildene ble uskarpe... over det hele eller på deler av det... Endret 20. mars 2006 av Tatti Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Takk for tilbakemeldingene. Jeg tok flere bilder av tulipanene, men syntes dette ble det beste. Endel av bildene ble uskarpe... over det hele eller på deler av det... Legger ved et større bilde. Endret 11. mars 2006 av Tatti Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Sikkert et dumt spørsmål, men spør likevel: Hva har du brukt som bakgrund? Er det papp eller noe, eller har du fiksa i photoshop? Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Sikkert et dumt spørsmål, men spør likevel: Hva har du brukt som bakgrund? Er det papp eller noe, eller har du fiksa i photoshop? 5738506[/snapback] Det er faktisk en bord-duk. Den brukes vanligvis ute på hagebordet, og er blå-svart. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Syns du har klart dette fint jeg (er ingen ekspert) Et spørmål: har du brukt lamper/spotlighter som belysning?? eller blitzer?? Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 Syns du har klart dette fint jeg (er ingen ekspert) Et spørmål: har du brukt lamper/spotlighter som belysning?? eller blitzer?? 5739197[/snapback] Jeg tok bildet mens jeg laget middag... Så jeg bare lå blomstene på bordet og knipset. Ikke noe fikse greier altså. Lyskilden var solen som kom inn vinduene. Jeg brukte ikke blitz. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Smooth!! Trodde de stod i en vase! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg hadde rett i mine antagelser om fokus, at den satt akkurat som den skulle, for det gjorde den. Aldeles nydelig bilde, så rent og med så fine linjer. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå