Gå til innhold

Office 2003 Pro Engelsk, hvordan få norsk stavek?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har Microsoft Office 2003 Pro Engelsk utgave, hvordan kan jeg få norsk stavekontroll til den? Jeg har norsk bokmål der, men den har ikke støtte for auto retting eller noe, hvordan kan jeg fikse det?

5734839[/snapback]

Strevet med dette selv en gang og det går ann å fixe. Men ettersom jeg ikke har tilgang til min PC (se "Mangler Nvatabus.sys... Hva nå?" posten min) så vil jeg bare annbefale å Google litt etter "Norsk ordliste office". Det er ikke mange eller store filene som trengs og mener å huske at de skal legges i C: en plass, i en folder som heter Spool?

Lenke til kommentar

Det som Frico855 skriver er bare tull. Hvis du skal ha norsk ordlist/stavekontroll må du kjøpe Microsoft Office ProofingTools. Den norske følger bare med i den norskspråklige Officeversjonen. Hvis du får tak i filene et annet sted skal du legge dem i mappen: C:\Programfiler\Fellesfiler\Microsoft Shared\PROOF

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om du må ha Norsk Office for å få det til, men jeg husker at jeg hadde norsk ordliste en gang for Office 2003, men har den ikke for hånden akkurat nå. Har heller ikke mulighet til å finne det nå, pga at jeg bare har Engelsk Office installert selv også. Hverken vil eller kan installere Norsk programvare akkurat nå og i hvertfall ikke Norsk Office 2003.

Lenke til kommentar

Når jeg ser nå, så ser det ut som at du må ha Norsk Office for å kunne få Norsk Ordliste på Engelsk Office ja. Sorry :(

Har filene liggende på en annen pc, men det er ikke lov til å sende dem da det strider mot reglene sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...