Arve28 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Blir kastet ut av internett hele tiden. Har Tele2 og modem. Var hos en som hadde ASDL. Updaterte Win XP servicepack 1 og flashet bios + la inn noen raiddrivere og andre drivere + Pop up stopper pro. Trodde det kunne være pop upstopper, men har nå avinstallert denne. Blir bare koblet av etter en liten stund. Noen ganger 1 min andre opp til 15 min. Kan noen hjelpe. Noen instillinger jeg bør sjekke? Forklar næye da jeg ikke er proff på dette. Takk. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har hatt lignende problem ved nedlastinger bl.a. SP1 til Win XP. Har nå nett hos Netcom - ISDN og bruker brannmuren til XP Pro, fant ei løsning i går en "Shareware" hos PCWORLD: Bullet Proof FTP. Dette er en av mange nedlastings "managere" som lagrer etterhvert slik at den vet hvor langt den er kommet i nedlastingen når linja blir brutt, når den fortsetter går den frem til stedet den ble avbrutt og fortsetter nedlastingen derfra. Testet i natt på SP1 til XP, før eg gikk i køya ble den avbrutt 2 ganger og eg startet fortsettelsen manuelt. Når eg stod opp i dag fikk eg beskjed om at nedlasting var fullført - ei samla nedlasting på 139MB. Har ikkje innstallert enda siden eg er usikker på fremgangsmåten og nettbanken min - Skandiabanken ikkje vil fungere i IE6, må i øyeblikket bruke annen nettleser dit bl.a. Opera når SP1 er lagt inn i Win. XP Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei. Hadde akkurat samme problem med Tele2 og modem. Ble ofte koblet ned etter 15 min. Etter en del telefoner til Tele2 sendte de rapporten videre til en eller annen tec gruppe. Hørte ikke noe mer etter det, men det ble slutt på nedkoblingene :smile: PS: Sjekk at du ikke har Outlook aktiv med "Automatisk mailsjekk" og "Koble av når fullført" funksjonene aktiv :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå