Simkin Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) for det første, hvor ser jeg bios versionen min? pc starter opp så fort att jeg ikke rekker å se en dritt og en ting til, har nettopp fått meg pc, og har lyst til og klokke, men hvor går jeg inne i bios? og kan noen forklare meg helt enkelt hva jeg gjør.. ? maskina er: Asus A8N32 og Opteron 165 og OCZ Platinum Edtition 2gb hadde vært fint!! skal ha den fra 1.8 til 2.4 Ghz Endret 11. mars 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 får ikke stilt mulitplier, hvor stiller jeg den? jeg stiller den mhz'en som står som standard på 200mhz i bios, og tar jeg den til 219, så går prossesoren på 1960mhz, men stiller jeg den høyere så går multiplieren nedover og hastigheten påcpu synker igjen.. hjelp? Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Bios version ser du i begynnelsen av oppstart. Det er vel enten "del" eller "F2" du trykker for å komme inn i Biosen med en gang du starter maskinen. I Biosen vil du klart se versonen. Klokking vil du gjøre i Bios eller hvis du har software støtte i win. Støtter HK software klokking? Bios er normalt stedet. Hvor mye du klokker kommer ann på hardwaren din. Du må være veldig forsiktig så du ikke brenner eller ødelegger noe. Søk på Google hvis du skal ha mere tips. Vær forsiktig hvis du vil unngå en kostlig affære. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) får heller ikke stilt multiplier på AI Booster.. hm.. Endret 11. mars 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå