UUnreal Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Endelig kommer neste verjon. ISOS kom jo fortere enn forrige gang. Blir lansert i april. ITWT i mars. Endelig noe nytt fra tiesto. Skal dere kommentere dritt om dette så ikke gidd å skriv en gang. Hopp elegant over. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jepp, ISOS5 kommer 25. april. Og bare sånn at du er klar over det, ITWT11 kom for noen uker siden. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jepp, ISOS5 kommer 25. april. Og bare sånn at du er klar over det, ITWT11 kom for noen uker siden. 5736720[/snapback] Er den noe bra da? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jepp, ISOS5 kommer 25. april. Og bare sånn at du er klar over det, ITWT11 kom for noen uker siden. 5736720[/snapback] Er den noe bra da? 5739046[/snapback] syns ikke dj tiesto er så bra jeg egentlig. syns han er blitt skrytet opp bare. altså bra er han jo men ikke så bra. ta en titt på Dj Taucher, Ayla, ferry corsten, Kai Tracid(konge musikk). Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Jepp, ISOS5 kommer 25. april. Og bare sånn at du er klar over det, ITWT11 kom for noen uker siden. 5736720[/snapback] Er den noe bra da? 5739046[/snapback] syns ikke dj tiesto er så bra jeg egentlig. syns han er blitt skrytet opp bare. altså bra er han jo men ikke så bra. ta en titt på Dj Taucher, Ayla, ferry corsten, Kai Tracid(konge musikk). 5740189[/snapback] Har masse musikk fra dem også. Men tiesto er favoritt spess med sin magik og ISOS serie. Folk er forskjellige. Så er bare å akseptere at noen liker det og andre ikke. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 syns ikke dj tiesto er så bra jeg egentlig. syns han er blitt skrytet opp bare. altså bra er han jo men ikke så bra. ta en titt på Dj Taucher, Ayla, ferry corsten, Kai Tracid(konge musikk). 5740189[/snapback] Han er jo så bra at han har blitt kåret til verdens beste DJ 3 år på rad. Det må jo bety noe? Han er også god til å finne steingode låter til mixene sine. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 syns ikke dj tiesto er så bra jeg egentlig. syns han er blitt skrytet opp bare. altså bra er han jo men ikke så bra. ta en titt på Dj Taucher, Ayla, ferry corsten, Kai Tracid(konge musikk). 5740189[/snapback] Han er jo så bra at han har blitt kåret til verdens beste DJ 3 år på rad. Det må jo bety noe? Han er også god til å finne steingode låter til mixene sine. 5740324[/snapback] altså han er flink ja men årets dj 3 år på rad syns jeg ikke er velfortjent desverre. syns kai tracid har mange bedre sanger. som for eksempel, message without words, dritf deep into your own tough, making friends, suicide, express your hidden passion. altså bra er dej tiesto men ikke SÅ bra. alt har med hvor man holder til. tiesto holder seg til i nederland det er lettere å kommer frem Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Kai Tracid er ikke så bra live som Tiësto. Selv om Tiësto ikke har våget så mye i det siste angående mixing, har han absolutt peiling på hva han gjør bak platespillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå