Barry White Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei! Jeg kjører XP og har et problem. Jeg klarer å koble opp mot internett og klarer å kjøre de fleste norske webadresser. Men noen adresser klarer jeg ikke å loade... f.eks. http://www.delusserials.com eller http://www.emailaccount.com. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Mulig det er sider av den type som sikkerheten tviler på, får du noen form for feilmelding? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 nei, får ikke noen feilmelding bare den vanlige finner ikke siden meldinga Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Da aner jeg ikke, gjelder det mange adresser? Bare .com adresser? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 ja det gjelder en del. google virker og da finner jeg en link til siden og da virker det av og til. Jeg har nettopp hatt nettverk, kan det ha noe med problemet å gjøre? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ville nok anbefalt å tatt en telefon til ISP, hvis problemet fortsetter. Det skal jo ikke være slik:) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 jeg er veldig dårlig i pc... hva betyr en "telefon til isp"? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 ISP - internett service provider, de som får deg online. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 f.eks telenor, NGT, osv. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 ISP står for Internet Service Provider! F.eks Telenor eller nextgentel.. /steinih :smile: ups var litt treg der... [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-09-22 22:21 ] Lenke til kommentar
fnugg Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg har for tiden samme problem... Men har fortsatt ikke funnet ut av det. Men det ligger en del tips på http://support.microsoft.com/ Søk etter "The page cannot be displayed" fnugg Lenke til kommentar
pskard Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Sjekk i alle tilfeller følgende: 1. At du ikke bruker en firewall som stopper det eller noe annen slik programvare som f.eks. cacher IPene til sidene. 2. Om du finner en IP til nettsiden (ta opp dos NT/2000/XP -> Start - Kjør -> CMD. Så ping nettside). Om en ikke finner en IP prøv å bytt DNS. Bruk f.eks. 129.240.2.3 eller 193.216.10.59. 3. Sjekk hosts-filen på PCen for å se om det er satt opp noe der. Ligger i windowssystem32driversetc. Den skal inneholde 127.0.0.1 localhost. 4. Se om du har en gyldig IP og gateway... 5. Ring til ISPen. Lenke til kommentar
fnugg Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Forresten, jeg løste problemet(midlertidig) ved å installere en annen nettleser. Prøv å installere Opera og se om du klarer å komme inn på siden via den browseren. Funket hos meg. IE virker fortsatt ikke. fnugg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå