Rabagastn Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg har planer om å få broren min til å kjøpe nytt headset til meg i erstatning for alle de han har ødelagt.. Nå har det seg sånn at han snakker så fantastisk om plastikkbomben Icemat som jeg på min side allerede har avskrevet fordi det både virker utrolig dårlig bygt samt at lyden er heller så som så. Jeg leter etter et headset med mic som skal brukes til diverse. Mye spilling tenker jeg, men også veldig mye musikk samt skype osv. Jeg skal for en gangs skyld ha et headset som stenger lyd ute, men de bør også holde godt på lyden, slik at ikke alle rundt meg hører meg som om jeg hadde desktop speakers.. Jeg har lest flere av de postene om dette, men de handler enten om headset til opp mot 1K kroner, eller uten mic. Jeg vil bare høre noen anbefalinger om hvilke som er best. Jeg har forøvrig sett på dette da: XFX Xgear Vibe Det kom jo i tillegg med en litt kul ekstrafunksjon, noe som i og for seg ikke er så dumt. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) icemat siberia som du snakker om har flott lyd... men siden du ikke vil ha det så ser det du ser på ganske greit ut. kommer vel an på hvor mye broren din er villig til å legge ut med antar du leter etter noe rundt 400kr ? edit: så akkurat topicen. så glem det jeg sa om penger (leste bare innholdet først) Endret 11. mars 2006 av Freud Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Vel, han har ikke noe han skulle ha sagt. Han har ødelagt fem headset som kosta alt fra 149,- til 449,-. *OT* Jeg sa fra om at han fikk snakke med økonomiansvarlig og be om forskudd/ekstra whatever fordi jeg skal ha et headset som fungerer godt, og ikke et klassisk elkjøp-ting til 100 kroner... Det siste han ødela var det logitech-headsettet, er ikke lenge siden jeg fikk det tilbake med en høyttaler uten lyd, og en med intens skurring... Og det kosta meg 449... han fikk ikke en gang låne det, han tok det mens jeg var vekke ... Hehe Anyways... rundt 400 ja.. ikke over 500 nei. Det er ikke vits i. Og jeg skal/vil ikke ha trådløst. Spør Freud, han vet hva man kan få inn da... hahaha Lenke til kommentar
danandre Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har du prøvd Sennheiser PC-150 da? https://prisguiden.no/product.php?product_id=16992 Koster 455,- kr. Dog isolerer den ikke lyd utenfra helt, men vet ikke hvor mye isolering du kunne tenkt deg ... Har de selv, og jeg er meget fornøyd iallefall Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Koss sb45 isolerer godt, har god bass og klar diskant og er attpåtil gode å ha på! Og prisen er jo ikke til å grine av heller Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har akkuratt byttet fra Icemat Siberia til Sennheiser PC155, og jeg har ikke angret et sekund. Sennheiser PC155 kommer med usb tilkobling, men jeg vet ikke om du trenger dette. PC150 kommer med 1mic og 1lyd tilkobling. Dette sitter PÅ ørene og ikke rundt slik som sibera headsettet. Jeg var i grunn litt skeptisk til dette, men det er ingenting å klage på, det sitter helt perfekt. Lyden er utrolig god. Jeg vil sterkt anbefale deg dette.... MEN hvis du MÅ ha et headsett som stenger lyden ute så er KOSS SB45 et godt valg. En kompis av meg har dette, og det stenger all lyd ute, men jeg vil ikke med hånden på hjertet si at dette har like god lyd som Sennheiser headsettet... Lykke til med valget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Når det gjelder sennheiser PC-150, så syns jeg ikke de er så veldig komfortable, men det er god lyd. De isolerer greit, men ikke veldig mye. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg anbefaler deg koss sb 45 har det selv og er meget førnøyd. mvh anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå