[Tx] Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har et problem med counter-strike source, har et radeon 9800 og satte alt på fullt av grafikk aa x6 og af x 16 og 1600x1200 og det klarte det bare ikke...... Problemet nå er at når jeg går inn i css er bare skjermen svart, hvordan kan jeg justere ned oppløsningen. Man kan høre at man tar musa over hoved menyen, men er som sagt helt umulig og sette ned oppløsningen i totalt mørke. Det virket ikke og slette og legge inn igjen.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det er nok skjermen som ikke takle oppløsningen. Du har ikke en annen skjerm å koble til så du kan skifte oppløsningen? Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) du må endre verdiene i regedit tror jeg! skriv regedit i start-run finn css og endre verdiene HKEY_CURRENT_ USER-software-valve osv Endret 11. mars 2006 av juleribba Lenke til kommentar
[Tx] Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Har ikke noe alternativ skjerm som hadde vært bedre, og takker for svar, men tror nok det blir format c: Ikke bare på grunn av detta, men det trengs, alt for lenge siden sist Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Du lager snarvei til spillet på skrivebord --> Høyreklikk --> Properties --> Compability --> Velg "Run in 640 x 480 screen resolution" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå