Idrin Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei. Dere vet den skrellviften på Asus A8N SLi-Deluxe kortet. Chipsetviften. Den har sluttet å gå rundt og jeg lurte på hvilke vifte jeg bør kjøpe for og erstatte den? Har brukt pc'n i over 2 uker nå uten at den har gått rundt, har ikke hatt noe problemer. Men skulle gjerne ha byttet den for og være trygg. Obs: jeg har et svært og langt skjermkort som går rett over den så jeg kan ikke ha noe kjøleløsning som er høyde på. - punk Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ja! svar da har samme problemet Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Dette er et kjent problem, hadde samme hovedkort selv, vifta slutta å gå, dette har også skjedd for flere kammerater av meg. Kjøp en passiv kjøler:) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Passiv kjøler bygger en del i høyden, så det er vel utelukket. Jeg hadde akkurat samme problemet, sendte en mail til komplett. Og fikk til sendt 2 vifter som passet gratis, ikke samme type, men en asus vifte av høyere kvalitet og som går på lavere turtall Først bytta jeg rett og slett hele hovedkorte, for den vifta har røket to ganger på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå