RamGuy Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg har Gmail (Google Mail), kan jeg få den til å virke med MSN Messenger? Er det mulig? Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 jepp, det er fullt mulig...bruker det selv Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Hvordan for jeg det til? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Men du må registrere en Passport bruker Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 mener at det ikke skal være så vanskelig, du bare skriver inn emailen din som du har hos gmail og passord Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) *slettet egen post* Endret 10. mars 2006 av Redman100 Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 hmm, tror ikke man behøver det passport greiene du skrev...jeg kan ikke huske å ha gjort det Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg har fulgt alle instruksene på d der greiene for å årne sånn at jeg kan bruke Gmail på msn, men d nekter å virke... dette innloggingsnavnet er ikke registrert i vår database. selv om jeg har fått en godkjenning på at adressen sksal virke i alle .NET passport portaler.. bare tull med d der... får d ikke til Lenke til kommentar
Woods Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg har fulgt alle instruksene på d der greiene for å årne sånn at jeg kan bruke Gmail på msn, men d nekter å virke... dette innloggingsnavnet er ikke registrert i vår database. selv om jeg har fått en godkjenning på at adressen sksal virke i alle .NET passport portaler.. bare tull med d der... får d ikke til 6025313[/snapback] Du har godkjent mailen du får på Gmail kontoen? Du vil få en del mail under prosessen for å din gmail godkjent som .NET passport. Dette funket for meg, da jeg bruker min merkelig msn adresse ; [email protected] Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 ja. nå kom det seg. fikk 3 mailer med bekreftelser og sånn innloggings greier... husker ikke helt. men årna seg:D ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå