M.H Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei! Jeg har et lite problem med internettoppkoblingen min. Av og til detter jeg av nett helt plutselig av nett. Dette hender cirka en gang om dagen og det skjer uten at jeg gjør noe spesielt. For å få dette til å virke igjen må jeg reboote maskina. Jeg har de nyeste driverne til ISDN kortet, et Billion ISDN kort. Jeg har Telenor ISDN og Win XP. Noen som vet hva det kan være? Takk Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei! HVilket Operativsystem har du? Og kommer det opp en blå skjerm før det klikker? har vært ovenfor det samme problemet jeg og Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 21:45, skrev foilltank:Hei! HVilket Operativsystem har du? Og kommer det opp en blå skjerm før det klikker? har vært ovenfor det samme problemet jeg og Hvis du leser det han skriver så står det at han bruker WinXP! Sjekk om du har på tid med inaktivitet før avslutning. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 hold kjeft :smile: Lenke til kommentar
M.H Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Hei! Jeg har Win XP. Nei, det kommer ingen blåskjerm eller feilmelding, den bare kobler i fra helt plutselig. Når jeg prøver å ringe opp igjen skjer det ingen ting. Kunne like godt ha trukket ut telefonledningen. Etter jeg har startet på nytt virker alt normalt. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Den 2002-09-22 21:50, skrev zn00ker: Quote: Sjekk om du har på tid med inaktivitet før avslutning. Dette er som detskal være, men takk alikevel. :smile: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 eneste jeg kan komme på er formatering :sad: Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hadde også noen slike problemer da jeg hadde 56k( har ADSL nå da :smile: ) Jeg fant ut at problemet lå i min lange telefonkabel som ble strekt fra etasjen under..... Lenke til kommentar
M.H Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 00:36, skrev vooDoo!:Hadde også noen slike problemer da jeg hadde 56k( har ADSL nå da :smile: ) Jeg fant ut at problemet lå i min lange telefonkabel som ble strekt fra etasjen under..... Min ledning er 10 meter lang, så jeg tror ikke det er noe problem. foiltank: Nekter og installere windows på nytt på grunn av det problemet :smile: Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 be dem ta en støy test på telefonlinja di. Hadde selv samme problem. Skjønte ikke hvorfor jeg falt av nettet støtt og stadig. ringte inn telenor og dem fant ut at jeg hadde støy på linja som de fiska rimlig fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå