Ratatos Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Alt på NVRaid er disabled. ALT. SATA portene eg bruker er desse: Hovudkortet Der har eg streka av kva eg bruker. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Alt på NVRaid er disabled. ALT. SATA portene eg bruker er desse: Hovudkortet Der har eg streka av kva eg bruker. 5735739[/snapback] Heisann Ratatos Er ikke portene du bruker controllert av silikon kontroller da? Det er ikke der du skal kople du, du skal kople på SATA1 og SATA2 port ved siden av de portene du har brukt nå. Det står vel SATA_RAID 1,2,3,4 på de portene du har koplet nå, og da kan du ikke kople annet enn i Raid. Så kople på der som står kun SATA 1,2,3,4 og vi tar resten derfra. Lenke til kommentar
Ratatos Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Ja, dei portene eg bruker er kontrollert av silikon kontroller.. Så du vil at eg skal koble til dei svarte SATA portene? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja, dei portene eg bruker er kontrollert av silikon kontroller.. Så du vil at eg skal koble til dei svarte SATA portene? 5735899[/snapback] Ja , gjør det. Lenke til kommentar
Ratatos Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Haha, var det ikkje værre? Her har eg jobba som faen med å få det fiksa .. så var det bare å skifte på ledningene. Alt fungerer utmerket .. synd eg formaterte og mista 200 gb med filmer. Tusen takk wiberos. Du er kongen. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Haha, var det ikkje værre? Her har eg jobba som faen med å få det fiksa .. så var det bare å skifte på ledningene. Alt fungerer utmerket .. synd eg formaterte og mista 200 gb med filmer. Tusen takk wiberos. Du er kongen. 5736016[/snapback] De filmene dine du kan få dem tilbake med å bruke Recover my files. Det er program som du ma få fra noen. Da får du alt tilbake. Har det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå