aknutsen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Av de gratise alternativene; hvilke spyware og antivirus program vil DU anbefale? Hvorfor? Norton lisensen min har gått ut... Og det er litt dyrt, så jeg lurer Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg leter selv etter liknende! *Slenge seg på* Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Antvirus: avast! eller AVG Spyware: ad-aware, spybot search and destroy. Har prøvd alle sammen og synes at alle fungerer bra. Personelig liker jeg avg bedre enn avast men. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Antivirus Avast eller KAspersky (koster noen kr men er knallbra) Spyware MS AntiSpyware eller SpySweeper. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Antivirus: AVG Brannmur: Zonealarm Spyware/adware: Spybot og Ad-aware Opprensing o.l.: Ccleaner og Tune Up Utilities Har alltid klart meg veldig godt med disse programmene, vil spesielt trekke frem CCleaner som et must. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 tester viser at Avast! er et godt valg til AV. Spyware; Ad-Aware, MS Defender (har ikke prøvd selv) og Spybot S&D. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Bruker Microsoft OneCare og Defender. Og det funker for meg. Men anbefaler avast! og Ad-Aware som non-Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå