GANTEN Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Du har DVD-RW-stasjon, så det ser ut til at du har maskinvaren som trengs for å lese DVD-plater. Jeg lurer på om det kan være at DVD-ROMen er satt til en ugyldig region for DVD-platene du prøver å lese? 5734337[/snapback] som da tilsvarer? Hva står din på Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Skal stå på sone2. 5734400[/snapback] hjalp ikke noe særlig:S Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Mulig det bare er meg som er litt forvirret, men jeg skjønner ikke helt problemstillingen. En lite sammendrag av hva du har prøvd osv hadde hjulpet litt. Endret 10. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Mulig det bare er meg som er litt forvirret, men jeg skjønner ikke helt problemstillingen.En lite sammendrag av hva du har prøvd osv hadde hjulpet litt. 5734428[/snapback] Poenget med tråden min Var og få hjelp til og få Cdrom leseren min til og Lese dvd filmer og dvd brenne plater! jeg har en dvd brenner! Så hvorfor finner den ikke cd'ne mine? Det er et lite sammendrag Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det var ikke et sammendrag å bli klok på. Uansett, først sier du at du prøver å lese av DVDer via CD-ROM, noe som naturligvis ikke går. Deretter sier du at du har en DVD-brenner. Jeg blir litt forvirret her. Hva mener du med at den ikke finner CDene dine (CD eller DVD? Virker som du også er litt forvirret). Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du software til og brenne med og en mediaplayer til og se på dvd plater med, som foreksemplel Nero til og brenne cd\dvd og Power DVD til og se på film med. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Om du f.eks. setter i en DVD-film, starter autokjør da ? Får du f.eks. spørsmål om å spille av DVD-film ? Alternativt, om du går inn på Min Datamaskin eller Utforskeren, får du da opp tittelen på filmen ved stasjonsbokstaven ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 I fra screenshoten har du en DVD RW, noe som gjør at du fint skal kunne brenne dvder og brenne cder, samt lese av både cder og DVDer. Men får å gjøre alt dette er du gså avhengig av å ha software som henholdvis leser innholdet på platene, og et annet program for å brenne. Har du windows mediaplayer så skal den iallefall kunne spille av en original dvd film. Samt vanlige musikk CD er. Er det andre format kan det hende du må installere dekodeker for de formatene for at de skal kunne spilles av. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Har du software til og brenne med og en mediaplayer til og se på dvd plater med, som foreksemplel Nero til og brenne cd\dvd og Power DVD til og se på film med. 5734498[/snapback] Ja det føllte med Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 I fra screenshoten har du en DVD RW, noe som gjør at du fint skal kunne brenne dvder og brenne cder, samt lese av både cder og DVDer. Men får å gjøre alt dette er du gså avhengig av å ha software som henholdvis leser innholdet på platene, og et annet program for å brenne. Har du windows mediaplayer så skal den iallefall kunne spille av en original dvd film. Samt vanlige musikk CD er. Er det andre format kan det hende du må installere dekodeker for de formatene for at de skal kunne spilles av. 5734956[/snapback] Jammen Når jeg setter inn dvd plater så finner den ikke noe... Vis dere ser på screen shote ser dere at det ikke er noe annet ikon ,det er på grunnd av at den ikke finner noe! Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Om du f.eks. setter i en DVD-film, starter autokjør da ?Får du f.eks. spørsmål om å spille av DVD-film ? Alternativt, om du går inn på Min Datamaskin eller Utforskeren, får du da opp tittelen på filmen ved stasjonsbokstaven ? 5734596[/snapback] Ingen ting skjer når jeg putter inn en dvd Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Det var ikke et sammendrag å bli klok på.Uansett, først sier du at du prøver å lese av DVDer via CD-ROM, noe som naturligvis ikke går. Deretter sier du at du har en DVD-brenner. Jeg blir litt forvirret her. Hva mener du med at den ikke finner CDene dine (CD eller DVD? Virker som du også er litt forvirret). 5734497[/snapback] Jeg Får Ikke sett DVD Filmer og den finner IKKE dvd plater med eksempel: spill,bilder etc.... Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 En siste test for å sjekke alle muligheter.... Sett inn en DVD-plate (film e.l.). Start Nero Burning Rom. Gå til menyen "Brenner" her velger du Plateinfo. Få høre om du får frem noe da. Lenke til kommentar
Previous Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 En siste test for å sjekke alle muligheter....Sett inn en DVD-plate (film e.l.). Start Nero Burning Rom. Gå til menyen "Brenner" her velger du Plateinfo. Få høre om du får frem noe da. 5737051[/snapback] Lenke til kommentar
Previous Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 En siste test for å sjekke alle muligheter....Sett inn en DVD-plate (film e.l.). Start Nero Burning Rom. Gå til menyen "Brenner" her velger du Plateinfo. Få høre om du får frem noe da. 5737051[/snapback] Lenke til kommentar
Previous Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Prøv å fjerne Service Pack 2,det hjalp for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå