Gå til innhold

Er det noen av dere som kan stoppe ut dyr?

Anbefalte innlegg

Ser for meg en helt sinnsykt modda trådløs mus, hvor det er brukt pungrottepels eller noe sånt som bare er tredd utenpå musa og sydd igjen på undersiden. Hodet mot brukeren, og halen hengende og slenge der hvor ledningen ellers ville vært. Burde vel hatt optisk mus også da, og laget et lite hull under til lyset :wink:

En kompis foreslo å trekke hele kabinettet med bøffel-forhud, men det ble litt vel drøyt synes jeg.

Men hva synes dere om pungrottemus? :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-22 21:27, skrev RockeRolf:

Ser for meg en helt sinnsykt modda trådløs mus, hvor det er brukt pungrottepels eller noe sånt som bare er tredd utenpå musa og sydd igjen på undersiden. Hodet mot brukeren, og halen hengende og slenge der hvor ledningen ellers ville vært. Burde vel hatt optisk mus også da, og laget et lite hull under til lyset :wink:

En kompis foreslo å trekke hele kabinettet med bøffel-forhud, men det ble litt vel drøyt synes jeg.

Men hva synes dere om pungrottemus?
:grin:

Tja... hvis den hadde knallrødt lys i øynene og flekket tenner samtidig så kunne det nok blitt tøft det... :grin:

Ærlig talt altså! Bøffel forhud :roll:

Sveinl.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-22 22:08, skrev Sveinl:

Quote:

Den 2002-09-22 21:27, skrev RockeRolf:

Men hva synes dere om pungrottemus?

Tja... hvis den hadde knallrødt lys i øynene og flekket tenner samtidig så kunne det nok blitt tøft det...

Ærlig talt altså!
Bøffel forhud
:roll:

Sveinl.

Det var det jeg sa.. Det hadde nok blitt litt drøyt. Men det er vel eneste måten å bli lagt merke til på TG? :razz:

Lenke til kommentar

du er så syk du rockerolf...

bøffel forhud? Hvem skulle hatt jobben med å skaffe den om jeg tørr spørre? ingen som melder seg frivillig? :grin:

Jeg har et villsvin hode fra tyskland på veggen, 200 kgs villsvin med tenner from hell...

putte boksen inn i den hadde vært fett :grin:

få noen til å importere et slikt et, da begynner du å få respekt her på forumet vettu...:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-22 23:04, skrev Anders Leipsland:

hmm, jeg har faktisk et utstoppa elghode her. Skulle kanskje stappa PCen inni det?

Hadde blitt litt dyrt egentlig. Satser på å få endel tusen for det hode, må bare finne ut hvor f'en jeg skal få solgt det. Om noen er interessert så bare ta kontakt :smile: Prisantydning 15.000 :smile:

Elghoder er for kommers etter min smak. Har lurt på å ta sånn en diiger treplate som man setter bak elghodene og sette et utstoppet hode fra ekorn på i stedet. Det hadde sannsynligvis vakt oppsikt i stua :grin:

-Rolf-

[ Denne Melding var redigert av: RockeRolf på 2002-09-22 23:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...