Mixy Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Hei Har hatt mye problemer med PC'en min, og for å fikse dette så har jeg funnet fram mitt gamle skjermkort (X700 PRO). Jeg spiller mye, men bare WoW så det skulle gå fint tenkte jeg. Innstalerte, patchet og det som var... Skulle endre litt på innstillingene sånn at jeg kjørte programmet i windowed mode, da jeg syns dette er bedre. Med en gang jeg gjorde dette, stupte FPS'en til rundt 1 :O Tok meg ikke mange sekundene før jeg var tilbake i fullscreen mode Er det noen som vet om dette kan ha noe med driverne å gjøre, eller om det er noen innstillinger jeg kan gjøre? PS. Var i tvil om hvor jeg skulle poste denne. Sto mellom her og på gamer forumet, men ettersom jeg tror dere kanskje har mer peiling på hva dette kan være, endte den her. Hvis denne er feilpostet ser jeg veldig gjerne at den blir flyttet, og ikke stengt EDIT: Jeg har testet både med nyeste catalyst, og Omegadrivere. Uten hell Takker for snare svar Endret 10. mars 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Testet dette i windows X64, og resultatet var overraskende bra ! Det var ingen lagg in window mode, med unntak av da jeg hadde andre vinduer oppe over WoW lissom. F.eks det går helt smoothe til noen snakker til meg på MSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå