buck_naked Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg bare lurer... alle screenshots som er offentliggjort. er disse fra produsent? dere andre som har spillet, har dere slik grafikk? Jeg har en 30" lcd tv (ikke HD). jeg har koblet 360 via joytechs VGA kabel, men jeg synes ikke grafikken er i nærheten av noen av de 50+ screenshots'a jeg har sett rundt omkring! Har HD virkelig så stor utslagskraft? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg har ikke spillet, men siden du har vga-kabel, kan du jo skjekke selv ved å koble den til pcskjermen. da vil du jo få hd-kvalitet. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Tenkte på det samme før i dag, lastet ned HD reviewen fra Gamespot, som viser mye ingame spill i HDoppløsning, og det ser helt annerledes ut enn alt som er lansert av screenshots tidligere. Virker som de første screenshotene er fra spillet, men lagt til et slags film/grain-filter, som skal gjøre det mer realistisk EDIT: Har du VGAkabel og en 30" LCD har du vel uansett HDoppløsning?, selv min gamle 23" lcd støtter jo høyere oppløsning enn PAL Endret 10. mars 2006 av rulleguru Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 joytechs VGA kabel er vel noe av det dårligste som finnes? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Eksempel på det jeg mener: Ser helt annerledes ut enn det jeg har sett i HD-videoer, bl.a har skyggene vært veldig boxy i forhold, og ikke den grain/blur effekten Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bilder fra spill er i dag så godt som alltid fikset litt på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det bildet tviler jeg på er ekte. Ser ut som et konseptbilde. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Eksempel på det jeg mener: http://www.tothegame.com/res/game/4068/feature/2005-05-13/screen2_large.jpg Ser helt annerledes ut enn det jeg har sett i HD-videoer, bl.a har skyggene vært veldig boxy i forhold, og ikke den grain/blur effekten 5733539[/snapback] Vel det bilde har blitt fikset litt opp i the allmighty photoshop. Det er et filter der som heter defuse glow. Der du kan sette på grain. Det gir en bloom effekt nokså likt stillbilde av HD. Og du kan legge på grain som det er gjort her. Fargene har også vert korigert osv. Untatt Hudet som ser ganske likt ut. Jeg la med et lite eksempel som jeg gjorde. Det er ikke like proft med tanke på farger. men det viser glow effekten Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det første bilde er jo fra PC da, din tass. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Eksempel på det jeg mener: Ser helt annerledes ut enn det jeg har sett i HD-videoer, bl.a har skyggene vært veldig boxy i forhold, og ikke den grain/blur effekten 5733539[/snapback] Detter er fra PC, GRAW til XBOX er 3rd person, og i førsteperson fåkke du se våpenet, beklager du. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Eksempel på det jeg mener: Ser helt annerledes ut enn det jeg har sett i HD-videoer, bl.a har skyggene vært veldig boxy i forhold, og ikke den grain/blur effekten 5733539[/snapback] Dette bildet er fra rett etter E3 messen i fjor, det er et pre rendered screenshot som de viste frem for å gi oss en pekepinn på hvordan det kom til å se ut, videoen fra E3 var oss pre rendered. Men de fleste nyere screenshots gir en bedre pekepinn på hvordan spillet ser ut. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 jeg bare lurer...alle screenshots som er offentliggjort. er disse fra produsent? dere andre som har spillet, har dere slik grafikk? Jeg har en 30" lcd tv (ikke HD). jeg har koblet 360 via joytechs VGA kabel, men jeg synes ikke grafikken er i nærheten av noen av de 50+ screenshots'a jeg har sett rundt omkring! Har HD virkelig så stor utslagskraft? 5733433[/snapback] HD har stor utslagskraft - uten tvil. Oppløsning 1280x720 mot 720x576/evt 640x480, hva tror du ? Klart det gjør stor forskjell. (Joytech kabelen er vel ikke all verdens kvalitet ut fra hva jeg lest diverse forum rundt om. Men det blir nok underordnet i denne diskusjonen uansett.) Når det gjelder det bildet som er vist tråden her, så er det mekket på og er ikke ingame fra Xbox360. Vil forbause meg veldig hvis nettsiden det var på i dag påstår at det skal være fra xbox360. Derimot er det veldig mange in-game shots og videoer rundt fra Xbox360 som er ekte, ubehandlede, og de er bare nydelige i HD - akkurat som spillet er også. Jeg har spilt litt GRAW nå på xbox360 på min 40" HDTV, og grafikkmessig totalt sett så er dette den beste tittelen til 360'n. Det er min mening selvfølgelig, men har lest flere leseanmeldelser og proffeanmeldelser (f.eks Gamespot.com som gir 10/10 for grafikken - og de kan være gniene på karakterene ellers altså) som sier det samme som meg. Ok, det finnes tidlige screenshots som er misvisende der ute, men det finnes også screenshots som ser vanvittig bra ut, men som likevel ikke greier å gi grafikken rettferdighet alikevel - fordi det ser enda bedre ut i bevegelse. Kort sagt om dine spørsmål: Nei, alle screenshots er ikke fra produsent. Jeg har spillet: Noen tidlige concept screenshots ser bedre ut en spillet. Svært mange screenshots ser dårligere ut enn spillet faktisk, og noen yter spillet rimelig rettferdighet og ser ut som spillet. HD har stor utslagskraft på detaljoppløsningen (som nevnt over). Forøvrig er emnetittelen din misvisende ("GRAW grafikk ikke bra") . Det stemmer ikke i hele tatt. GRAW grafikken er den beste på xbox 360 i følge flere nettsteder og det viser seg også i brukeranmeldelser i diverse forum. Så... Du burde kanskje endre den til noe annet. Fordi det du lurer på samsvarer ikke med emnetittelen - emnetittlen låter mere som din påstand om at det er dårlig grafikk i GRAW. Dr. Peedee Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det kan umulig sies i mot at GRAW har god grafikk! La der ikke være tvil om det. Derimot er grafikken meget ujevn i dette spillet. Prøv å knus noen av de vinduene å gå inn i de små rommene. Huff for en grafikk! Det er direkte umulig å se hva enkelte av de tingene skal forestille. Noen av veggene i spille er også forsømt. Mursteinene ser regelrett flate ut. Men dette kan bare sees om man går inn for det. De har tydelig gjort grafikken fantastisk der det gjelder og de kunne nok finpusset det enda mer. Men trengs det? Nei, strengtatt så gjør ikke det det. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 har sett at mange spillsider blander pc, xbox og xbox360 versjoner av GRAW, så man må kanskje ta noen av de med en klype salt Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 synes grafikken i spillet var skuffende,spesielt på LIVE delen. Nå har jeg kun vanlig tv men koblet opp med component så da blir det litt bedre enn vanlig RGB scart. På min tv så er grafikken på Call of duty2 MYE bedre. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 synes grafikken i spillet var skuffende,spesielt på LIVE delen.Nå har jeg kun vanlig tv men koblet opp med component så da blir det litt bedre enn vanlig RGB scart. På min tv så er grafikken på Call of duty2 MYE bedre. 5752764[/snapback] Det var da en merkelig TV Helt utrolig hvordan du kan synes at grafikken i GRAW er skuffende. Da har du hatt litt for høye forventinger eller så tror jeg nesten at du liker å stå fram med spesielle meninger. Men.. uansett da.. Takk og lov for at det finnes forskjellige meninger mellom folk - ellers ville det jo aldri blitt noen diskusjoner. På min TV ser GRAW en god del bedre ut enn CoD2, ikke så rent lite heller. Spiller forøvrig på HDTV. Åkke som, jeg synes og det er noe svakere grafikk i multiplayer, men ikke så mye svakere som jeg først trodde etter å ha lest enkeltes andres meninger rundt om. Synes grafikken i multiplayer slår CoD2 også. MEN - jeg savner røykeffekten fra CoD2. Den var bedre der. Dr Peedee Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 synes grafikken i spillet var skuffende,spesielt på LIVE delen.Nå har jeg kun vanlig tv men koblet opp med component så da blir det litt bedre enn vanlig RGB scart. På min tv så er grafikken på Call of duty2 MYE bedre. 5752764[/snapback] Det var da en merkelig TV Helt utrolig hvordan du kan synes at grafikken i GRAW er skuffende. Da har du hatt litt for høye forventinger eller så tror jeg nesten at du liker å stå fram med spesielle meninger. Men.. uansett da.. Takk og lov for at det finnes forskjellige meninger mellom folk - ellers ville det jo aldri blitt noen diskusjoner. På min TV ser GRAW en god del bedre ut enn CoD2, ikke så rent lite heller. Spiller forøvrig på HDTV. Åkke som, jeg synes og det er noe svakere grafikk i multiplayer, men ikke så mye svakere som jeg først trodde etter å ha lest enkeltes andres meninger rundt om. Synes grafikken i multiplayer slår CoD2 også. MEN - jeg savner røykeffekten fra CoD2. Den var bedre der. Dr Peedee 5753184[/snapback] Du er inkompetent til å svare på mitt innlegg da du ikke har vanlig tv.........:-) I og med at du har HDTV så har du ingen peiling på hva jeg prater om. Står for at grafikken i multiplayer spesielt er skuffende ja...........på vanlig tv så er grafikken veldig uskarp/blurry.Og se personer på avstand er vanskelig,stilte på soft med sharpness knappen og da ble det litt bedre. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 synes grafikken i spillet var skuffende,spesielt på LIVE delen.Nå har jeg kun vanlig tv men koblet opp med component så da blir det litt bedre enn vanlig RGB scart. På min tv så er grafikken på Call of duty2 MYE bedre. 5752764[/snapback] Det var da en merkelig TV Helt utrolig hvordan du kan synes at grafikken i GRAW er skuffende. Da har du hatt litt for høye forventinger eller så tror jeg nesten at du liker å stå fram med spesielle meninger. Men.. uansett da.. Takk og lov for at det finnes forskjellige meninger mellom folk - ellers ville det jo aldri blitt noen diskusjoner. På min TV ser GRAW en god del bedre ut enn CoD2, ikke så rent lite heller. Spiller forøvrig på HDTV. Åkke som, jeg synes og det er noe svakere grafikk i multiplayer, men ikke så mye svakere som jeg først trodde etter å ha lest enkeltes andres meninger rundt om. Synes grafikken i multiplayer slår CoD2 også. MEN - jeg savner røykeffekten fra CoD2. Den var bedre der. Dr Peedee 5753184[/snapback] Du er inkompetent til å svare på mitt innlegg da du ikke har vanlig tv.........:-) I og med at du har HDTV så har du ingen peiling på hva jeg prater om. Står for at grafikken i multiplayer spesielt er skuffende ja...........på vanlig tv så er grafikken veldig uskarp/blurry.Og se personer på avstand er vanskelig,stilte på soft med sharpness knappen og da ble det litt bedre. 5753850[/snapback] Inkompentent og inkompentet fru blomm... det... ja ja... Men at jeg ikke har peiling på hva du snakker om? Ja, det er sant. Forstår deg ikke i hele tatt. Vi får være enig om å være uenig da eller ? Dr Peedee Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 nå skal det sies at multiplayer og singleplayer delene er laget av to ulike utviklerteam, og at multiplayermotoren er en oppgradert versjon av GR2 motoren Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 synes grafikken i spillet var skuffende,spesielt på LIVE delen.Nå har jeg kun vanlig tv men koblet opp med component så da blir det litt bedre enn vanlig RGB scart. På min tv så er grafikken på Call of duty2 MYE bedre. 5752764[/snapback] Det var da en merkelig TV Helt utrolig hvordan du kan synes at grafikken i GRAW er skuffende. Da har du hatt litt for høye forventinger eller så tror jeg nesten at du liker å stå fram med spesielle meninger. Men.. uansett da.. Takk og lov for at det finnes forskjellige meninger mellom folk - ellers ville det jo aldri blitt noen diskusjoner. På min TV ser GRAW en god del bedre ut enn CoD2, ikke så rent lite heller. Spiller forøvrig på HDTV. Åkke som, jeg synes og det er noe svakere grafikk i multiplayer, men ikke så mye svakere som jeg først trodde etter å ha lest enkeltes andres meninger rundt om. Synes grafikken i multiplayer slår CoD2 også. MEN - jeg savner røykeffekten fra CoD2. Den var bedre der. Dr Peedee 5753184[/snapback] Du er inkompetent til å svare på mitt innlegg da du ikke har vanlig tv.........:-) I og med at du har HDTV så har du ingen peiling på hva jeg prater om. Står for at grafikken i multiplayer spesielt er skuffende ja...........på vanlig tv så er grafikken veldig uskarp/blurry.Og se personer på avstand er vanskelig,stilte på soft med sharpness knappen og da ble det litt bedre. 5753850[/snapback] Inkompentent og inkompentet fru blomm... det... ja ja... Men at jeg ikke har peiling på hva du snakker om? Ja, det er sant. Forstår deg ikke i hele tatt. Vi får være enig om å være uenig da eller ? Dr Peedee 5755088[/snapback] Selvfølgelig forstår du ikke hva jeg mener for du har ikke vanlig tv......som jeg!Det kan vi vel være enige i........eller kanskje ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå