uranus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Hei! Jeg har problemer med menyen min jeg. Det virker rart. I Opera vil den ikke legge seg helt til venstre, og i IE er hver knapp delt opp helt merkelig. Noen som kan hjelpe meg fikse dette? EDIT: Klarte å fikse akkurat det, men er fortsatt noe rart i IE. Menyen legger seg ikke helt til venster kanten i noen browsere, og i IE er det en grå kant som ikke skal være der. OPPDATERING: Siden ligger på min lokale maskin, og har dynamisk IP så har fjernet lenken da den ikke vil funke når jeg skrur av nettet senere ikveld. Har funnet ut av feilen. Glemte å legge til margin 0 og padding 0 på både li OG ul. Endret 10. mars 2006 av uranus Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 For at menyen og innholdet skal ligge ved siden av hverandre må begge være fast bredde. Og ja, det må tilsvare <div> bak disse. Men der har du kun #wrapper. Du kunne ha lagt til en 'wrapper' (f.eks #content) som holder både meny/innhold sammen i en vis bredde. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Er ingenting som skal være ved siden av hverandre, det er menyen som skal være under hverandre og alle har definerte bredder og høyder. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Teksten : Velkommen + menyen ligger ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå