crownjewel Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 HAr et radeon 9800 kort med tv ut, har kobla til tvn, men får ikke likt skjermbilde som på pc'en. får bare utvida skrivebordet mitt i en eller annen retning, tips? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 - Høyreklikk på skrivebordet - Innstillinger - Fjern haka på skjerm 2 som heter "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen." Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 da forsvinner bildet, får ikke aktivert skjermen uten å hå utvid skrivebordet på. Lenke til kommentar
kalle_04 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Prøv å restarte PC med skjermen tilkoblet. Det har funket for meg. Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Skal jeg deaktivere skjermen først? har startet på nytt flere ganger, og lagt inn nye drivere. Omega btw Lenke til kommentar
kalle_04 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Etter restart med skjermen tilkoblet går jeg til Egenskaper for skjerm, og setter ned oppløsning til det den andre skjermen kan bruke (f.ex. 800x600 for vanlig TV). Så inn på avansert - Visning, og klikke på den andre skjermen. Litt dårlig forklart, men... Har etter det lagret oppsettet med hurtigknapp slik at ting går litt fortere... Bruker original driver Endret 10. mars 2006 av kalle_04 Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Gjør som datating sier, eller innstaller Control Center, ATi Tray tools, Ultramon eller et annet program som gir deg innstillingsmuligheter for flere skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå