Gå til innhold

En annen side av saken mot marijuana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det mest geniale må da være at enkelte stater her det legalisert som medesin , men det er ikke lovelig på federalt plan , så deres dyrking er ikke lovelig .

MEN på federalt plan finnes det 7 stykker som får levert maruana på døra fra staten , dette er lovelig . fint det er logik i tingene der borte :D

legalisering i norge har jeg liten tro for , kanske for medesinsk bruk , det finnes vell faktisk noen som får det på " resept" med en mege spesil tilatelse fra politiet.

Lenke til kommentar
det mest geniale må da være at enkelte stater her det legalisert som medesin , men det er ikke lovelig på federalt plan , så deres dyrking er ikke lovelig .

5733743[/snapback]

Den lo jeg godt av, staten må gjemme marijuanaen de dyrker, fordi det er ulovlig i landet, men ikke i staten..så FBI er etter dem :p

Er dette bare propaganda fra aktivistene som er for legalisering, eller er det fakta? Jeg syns værtfall de kom med mange bra poeng.

Lenke til kommentar

Ja dette var en bra film. Jeg er utvilsomt enig i det meste her. Det er trist når staten (uavhengig om det er USA eller Norge) skal bestemme hva mennesker får gjøre med sitt eget liv på sin egen eiendom, og spesielt når det ikke er noen grunn for at de ikke skal gjøre det. Vi trenger rett og slett færre restriksjoner her i samfunnet. Hva hvis pengene brukt på å stoppe narkotika ved lov heller hadde blitt brukt på forebyggende i form av informasjonskampanjer?

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Det jeg syns er rart, er at de mener at narkotika forbruk blant unge har gått drastisk ned, men man ser jo både her i Norge og sikkert i USA at fler og fler unge ''leker'' med narkotika.

At man skal bruke penger på å ta ola-nordmann som har kjøpt seg en liten helge-bønne syns jeg er for dumt, derfor syns jeg de skal konsentrere seg mer om det kriminelle miljøet som styrer dette, det er der faren ligger.

Lenke til kommentar

jepp. marihuana kan man godt legalisere, men på samme måte som med alkohol må man begrense bilkjøringen hvis man er ruset. Hater at politikere setter marihuana i samme klasse som heroin, kokain amfetamin osv. Cannabis er jo naturlig fra naturen..

Lenke til kommentar
jepp. marihuana kan man godt legalisere, men på samme måte som med alkohol må man begrense bilkjøringen hvis man er ruset. Hater at politikere setter marihuana i samme klasse som heroin, kokain amfetamin osv. Cannabis er jo naturlig fra naturen..

5737037[/snapback]

samma om det er fra naturen, det er masse fra naturen som vi ikke burde proppe i oss, så det argumentet liker jeg ikke, men at det blir satt i samme bås som heroin, kokain og amfetamin etc blir helt feil.

Trur vi kunne unngått mye fyllebråk hvis folk røyka istedenfor å drikke, og nei, du blir ikke hasjvrak hvis du tar en fest i helga og røyker istedenfor å drikke.

Lenke til kommentar
Hvilken effekt har cannabis på bevistheten?

Er det tryggere å kjøre bil høy på hasj, er du mindre voldelig, etc?

5738530[/snapback]

Du blir sløvere, og reaksjonsevnen er hemmet, derfor syns jeg ikke folk som har røyka skal kjøre bil, da dette ikke er trygt. Jeg trur det er værre når man er full, men man skal holde seg unna uansett.

Jeg har aldri sett en person være voldelig fordi hun/han har røyka hasj, at det har gjort denne personen aggresiv osv... men jeg har sett MANGE fulle folk, som blir voldelige... så jeg mener man blir mindre voldelig, også fordi man blir rolig når man røyker cannabis

Lenke til kommentar

5737037[/snapback]

samma om det er fra naturen, det er masse fra naturen som vi ikke burde proppe i oss, så det argumentet liker jeg ikke, men at det blir satt i samme bås som heroin, kokain og amfetamin etc blir helt feil.

Trur vi kunne unngått mye fyllebråk hvis folk røyka istedenfor å drikke, og nei, du blir ikke hasjvrak hvis du tar en fest i helga og røyker istedenfor å drikke.

5737861[/snapback]

Tenkte mer i den retning at det er ett naturlig stoff i motsetning til de andre overnevnte stoppene som er miksa sammen med masse dritt som I HVERTFALL ikke er godt for deg.

Lenke til kommentar
http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn2063

"But the study also found that drivers on cannabis tended to be aware of their intoxicated state, and drove more cautiously to compensate. Indeed"

5739259[/snapback]

Men dette vil igjen variere fra person til person...

Hadde cannabis vært legalisert, så skulle det vært som å kjøre etter at du har drikki, altså ikke lov i beruset tilstand

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...