dSRL Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Da jeg startet opp den bærbare PC`en kom først meldingen opp at sidene ikke finnes når jeg logget på.. deretter fikk jeg logget på, men plutselig går pc`en i dvalemodus.. Hva skjer? Har bare norton og den viser ingen virus, men hvordan kan jeg finne ut om pc`en min er infisert? Noen som har linker til gratisversjonene av spybot og adaware? Håper noen har synspunkt eller tips. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 http://www.download.com/3000-2144-10045910.html AD-aware last ned vis du greier og legg inn. Start maskina i sikker modus, Trykk F8 under oppstart av maskina. og velg sikker modus og kjør ad-aware Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Pass på å velge "Preform full system scan" i Ad-aware Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du kan jo også poste en hijackthis log slik at vi kan analysere den. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Du kan jo også poste en hijackthis log slik at vi kan analysere den. 5733445[/snapback] takk for tips, men hviken laster jeg ned? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det går for det samme det er bare forskjellige steder man laster ned fra. Du kan jo prøve her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå