Gå til innhold

LCD skjerm uten besyttelse.

Anbefalte innlegg

Heisann,hadde tenkt og kjøpe Nikon Coolpix P2,men så leste jeg at det ikke hadde beskyttelse foran LCD skjermen,har skjermen da ikke let for og bli ødelagt?

Og hvis det skulle skje,kan en levere det in til en forhandler eller må en sende det tilbake til netbutikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp med en veske, så er den ikke så utsatt. Det gjelder forøvrig ALLE kompakte digitalkamera der skjermen ikke kan vris, som på noen av Canons Powershot modeller. Disse er da også en del større.

Da jeg jobber i butikk ser jeg jo noen mishandlede kamera nå og da. Nesten utelukkende er det kamera som IKKE har blitt kjøpt med veske som kommer inn med støtskader på f.eks skjerm. Det skal ikke mer til enn et nøkkelknippe i samme lomme som et ubeskyttet kamera for å knuse skjermen. Å reparere slikt er dyrt.

P2, eller eldre tilsvarende Nikon modeller, har ikke vært mer utsatt for denne type skader enn andre kamera. Men vi prøver alltid å selge en veske med kameraene vi selger... ikke bare for å tjene litt mer penger, men fordi kameraet ligger så utrolig mye tryggere i en veske, selv om den virker tynn og spinkel.

Moralen er altså... bruk 2-300 kroner på en veske, så sparer du kanskje 1-2000 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...