Gunfreak Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg gruer meg til hva som skjer på forumet på slippdagen. Det kommer sikkert til å eksplodere av tråder om alt mulig, fra "jej, har fått et kult sverd!" (som egentlig var helt vanlig), til "den store trenger-du-hjelp-til-quest-tråden". Stakkars meg som abonnerer på forumet og prøver fortvilet å følge med på alt som foregår her... 5734845[/snapback] Jeg kommer for all del til å ungå forumene i tiden jeg spiller Oblivion. Det kan bli vanskelig men jeg klarte det med Half Life 2. Men så er jo Oblivion langt større da enn det HL2 var. Jeg gruer meg til å innse at jeg ikke kan kjøre Oblivion knirkfritt. Jeg slår dog recomended kravene. Men det bekymrer meg at enkelte har kjøpt inn bedre utstyr enn hva jeg har til et spill jeg virkelig gleder meg til. Jeg har en god pc men vil helst vente til dx 10 grafikkkort, ddr3 ram, sokkel M2 og quad-kjerner i prosessorene er her. Og hvor enn merkelig det høres ut så frister Kina Turen jeg skal på med klassen lite. Jeg er ikke av den reise glade typen. Dette er i Oblivion Tiden. Og jeg hater tanken på alle pengene jeg kommer til å blåse av på tull i et land jeg ikke liker, når jeg heller kunne brukt dem på noe jeg virkelig setter pris på som Oblivion. Kall meg gal, sprø, alt dere vill, men jeg gleder meg mye mer til et spill enn til en Kinatur. 5735324[/snapback] du MÅ dra til kina, utrolig kult land, rike hvite folk kan gå fulle gjennom Bejing mitt på natta. kan drikke på seg lever skader for 100kr. men hold deg til storbyene, da man ikke skal langt ut av Bejing før ingen har sett hvite folk før.. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Collectors edition bestilt. an bli vanskelig å få gjort noe annet når det kommer. Litt kritisk med tanke på eksamen... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Gruer meg heller ikkje...det at ein er svak og fattig i byrjinga er jo det som gjer det gøy når ein byrjer å komme seg opp i verda. Ellers trur eg at eg vil ha stor glede berre av å vandre rundt og oppdage nye ting. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå