Gå til innhold

Prisras paa 7800GT/GTX?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det samme hvilket GT-kort jeg bruker for SLI? Jeg har et eVGA 7800GT CO 470/1100 MHz originalt  fabrikklokket kort  :hmm:

5733714[/snapback]

Det er samme hvilket kort du bruker sammen med ditt kort nå, men ditt evga kort blir klokket ned til det andre kortets hastigheter :)

Lenke til kommentar
Er det samme hvilket GT-kort jeg bruker for SLI? Jeg har et eVGA 7800GT CO 470/1100 MHz originalt  fabrikklokket kort   :hmm:

5733714[/snapback]

Det er samme hvilket kort du bruker sammen med ditt kort nå, men ditt evga kort blir klokket ned til det andre kortets hastigheter :)

5733727[/snapback]

OK! Takk for svar! Da gjelder det å finne et lynraskt GT-kort til en rimelig penge :) Ser mitt koster rundt 3000,- enda :cry:

Lenke til kommentar
Er det samme hvilket GT-kort jeg bruker for SLI? Jeg har et eVGA 7800GT CO 470/1100 MHz originalt  fabrikklokket kort  :hmm:

5733714[/snapback]

5733727[/snapback]

OK! Takk for svar! Da gjelder det å finne et lynraskt GT-kort til en rimelig penge :) Ser mitt koster rundt 3000,- enda :cry:

5734371[/snapback]

Du må bare følge litt med på bruktmarkedet :). Når noen selger 7800GTX til 2100kr på bruktmarked så bør du greit få tak i et 7800GT til rundt 2000kr.

Lenke til kommentar

7800GT sluttes å produseres nå, og jeg tror heller at prisene kan øke noe. Det blir ihvertfall ikke noe prisras på 7800GT så vidt jeg forstår, til det er det for få igjen på restlager. Samme for 7800gtx 256.

Også det samme for 7800gtx 512, men disse er nå satt ned i pris til midt mellom 7900gt og 7900gtx.

Endret av substeve
Lenke til kommentar

Åsså ble det til at jeg dumpet mitt suverene EVGA 7800GT CO til fordel for dette :

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318607 :) (tror jeg klarte å kubbe det siste de hadde på lager)

Vil vel neppe få den sinnsyke ytelsesforskjellen, men jeg elsker å oppgradere å klarer faen ikke la være å sløse penger på pc-utstyr (å stereoanlegg, å biler... :( )

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Åsså ble det til at jeg dumpet mitt suverene EVGA 7800GT CO

:cry:

Jeg bytter skjermkort og ev. CPU når spill begynner å hakke.

Hadde du noen som helst problemer å spille på høye innstillinger med 7800gt kortet ?

Og jeg fortsatt som er veldig fornøyd med mitt overklokkede 6800nu 256 kortet :love:

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Åsså ble det til at jeg dumpet mitt suverene EVGA 7800GT CO

:cry:

Jeg bytter skjermkort og ev. CPU når spill begynner å hakke.

Hadde du noen som helst problemer å spille på høye innstillinger med 7800gt kortet ?

Og jeg fortsatt som er veldig fornøyd med mitt overklokkede 6800nu 256 kortet :love:

5745167[/snapback]

Skjermen min klarer ikke mer enn 1280X1024 :( Med alle detaljer i f.eks Far Cry opplevde jeg hakking. Jeg hadde som tidligere nevnt tenkt aa smelle inn et extra 7800GT kort til SLI, men siden dette kortet alikevel kostet nesten like mye som 7900GT solgte jeg bare og bestilte et 7900GT og kjøper snart et til for SLI. :blush:

(Dama har full forstaaelse for at dette er 100% nødvendig tror jeg, derfor har jeg ikke engang brydd meg om aa nevne det :whistle: )

Lenke til kommentar
Åsså ble det til at jeg dumpet mitt suverene EVGA 7800GT CO til fordel for dette :

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318607  :)  (tror jeg klarte å kubbe det siste de hadde på lager)

Vil vel neppe få den sinnsyke ytelsesforskjellen, men jeg elsker å oppgradere å klarer faen ikke la være å sløse penger på pc-utstyr (å stereoanlegg, å biler...  :( )

5744931[/snapback]

Du kommer til og få en sinnsyk ytelsesforskjell, det kortet du kjøpte yter nesten eller likt som et 7800GTX 512mb :).

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318607  :)  (tror jeg klarte å kubbe det siste de hadde på lager)

Vil vel neppe få den sinnsyke ytelsesforskjellen, men jeg elsker å oppgradere å klarer faen ikke la være å sløse penger på pc-utstyr (å stereoanlegg, å biler...  :( )

5744931[/snapback]

Du kommer til og få en sinnsyk ytelsesforskjell, det kortet du kjøpte yter nesten eller likt som et 7800GTX 512mb :).

5747082[/snapback]

Oida! Mener du det altså? Jeg vet det er overklokket fra produsenten, men hvis det du skriver stemmer var det mer enn jeg visste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...