xD^^ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei! Jeg har nettopp kjørt bil fra mamma til pappa. Satte opp pc'en hos pappa, men da jeg skulle starte den opp begynte strømforsyningen å pipe/suse. Etter litt tid fikk jeg pc'en til å starte, alle viftene går, alle dioder lyser, men jeg får ikke noe signal på skjermen, og den 'innebygde' høyttaleren som sitter i pc'en piper gjevnlig. Hva kan ha skjedd? Hva kan gjøres? Jeg er nesten sikkert på at det er strømforsyningen, men hva kan jeg gjøre? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Se inn i pcen og kjenn etter om det er uvanlig lukt. Sjekk alle kabeler. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Etter en kjøretur er det naturlig å tro at noe ikke sitter helt på plass, så sjekk at alt av kabler sitter ordentlig i. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sjekk også at alle kort og minnebrikker står godt i sporene. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Pokker, nå er jeg skikkelig sint og bekymret. Sint fordi jeg tok med meg pcen, og klarte å ødelegge noe. Bekrymret for at det kanskje kan være cpu'en eller lignende. Vi åpnet psu'en og sjekket etter løse kontakter eller svidde området, men fant ikke noe. Har ikke prøvd med en annen psu ennå, men skal nok det etter hvert. Håper bare at det er psu'en, og ikke cpu'en, vil heller ha ny psu enn cpu. Den psu'en jeg har nå er en 'Noname 400 watt', men jeg tror neppe den leverer 400 watt. Skal prøve med ny psu, funker det kjøper jeg meg nok en helt ny Hiper. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå