Gå til innhold

ny gpu kjøler.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ha en ny kjøler til mitt club3d 7800gt.

min vifte bråker veldig mye.

Tenkte litt på en zalman 7700cu..

Er denne bra?

Vil at det skal være stille

5732482[/snapback]

Jeg bruker en sånn, bare versjonen med blå led.

Synes det ble for varmt på 5v, men jeg har i stedet koblet den til hovedkortet, og lar den styres av cpu- temp. Da er den helt stille i Windows, og ganske stille i spill.

Anbefales. Er ikke ille å montere heller.

Lenke til kommentar
Du har ikke seriøst tenkt å montere en CPU-kjøler på 900 gram på skjermkortet ditt?

5735295[/snapback]

Ikke noe problem det, bare gjøre slik at kortet ikke henger skjevt (støtte opp om det er nødvendig). Hadde selv CPU-kjøler på mitt gamle Ti 4200...

Men dette krever litt modding av fester i minste fall, mulig du må gjøre større forandringer.

Btw, hovr finner du dette med cpu-kjøler? :dontgetit:

edit. så det nå, 7700cu ja... Fungerer vel godt den ;) Men må vel moddes en del.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...