Gå til innhold

TES: Anmeldelser av Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg lurte på angående "Its not" punktene på den anmeldelsen fra PCgamer.

Nemlig"A grind" kan noen forklare meg litt nærmere hva de mener med det? :)

5738393[/snapback]

 

Grind. Et kjent ord i forbindelse med mmorpg spill. Å grinde er å gjøre en ting om og om og om igjen. F.eks å drepe monster 400 ganger for å gå opp en lvl.

 

Med andre ord, det er positivt at Oblivion ikke har noe "grind" :thumbup:

Lenke til kommentar
takk^^ regner med disse forsvinner i løpet av kort tid :p

 

herregud så fett!

 

Et av questa går ut på at du blir stengt inne i et skummelt hus, sammen med 5 andre. De har fått vite at det er en kiste med gull inne i huset, og den første som finner den vinner. Det som egentlig er saken, er at han som arrangerte hele greia har ansatt DEG til å drepe de 5 andre , som da skal ha gjort noe slemt mot han før i tiden. Du får bonus hvis du dreper dem på en spesiell måte eller noe.

 

Høres ikke det der ut som en FET quest, vet ikke jeg :D

5737531[/snapback]

 

Noen i Bethesda har sett filmen "Saw" :)

Lenke til kommentar
Etter og ha lest mesteparten, virker jo dette så utrolig bra, at jeg gleder meg ennå mere (vis det er mulig da... :whistle: )

5740167[/snapback]

 

dette vil høres litt rart ut men, angrer du på at du har lest dette?Det er sikkert en del spoilers der, er det lurt å lese det egentlig?

 

har ennå ikke fått meg til å gjøre det^^

Lenke til kommentar

Angående reviews o.l. så har jeg satt en personlig strek for ukesvis siden. Blir for mye spoilers rett og slett...

 

Men smak og behag :)

 

Edit: Det kommer sikkert ikke med så mye nytt. Men poenget er at det føles som spoilers i den forstand at spillet kanskje ikke vil oppleves som så veldig "nytt og spennende og ukjent" når en starter. Synes jeg.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar
dette vil høres litt rart ut men, angrer du på at du har lest dette?Det er sikkert en del spoilers der, er det lurt å lese det egentlig?

 

Har lest hele annmeldelsen og kan vel ikke si at jeg angrer, er endel ganske detaljerte beskrivelser av quests der, men han nevner også at en annen journalist som spilte samtidig som ham bare tok èn av de samme questene som ham i løpet av de første 30 spilletimene, og dette er bare sidequests, vil ikke si det er noen spoilere med henhold til hovedstoryen...

Er jo noen bilder og beskrivelse av Oblivion der også, men vi hadde vel alle en forestillelse av hvordan det kom til å se ut...så tror ikke den annmeldelsen vil ødelegge noe av opplevelsen for deg.

Lenke til kommentar
Etter og ha lest mesteparten, virker jo dette så utrolig bra, at jeg gleder meg ennå mere (vis det er mulig da... :whistle: )

5740167[/snapback]

 

dette vil høres litt rart ut men, angrer du på at du har lest dette?Det er sikkert en del spoilers der, er det lurt å lese det egentlig?

 

har ennå ikke fått meg til å gjøre det^^

5740315[/snapback]

 

tja, kan ikke si jeg angrer nei, er jo litt spoilers men oblivion er jo så utrolig stort at det er jo begrensa hva man kan få spolert på 5 sider :)

 

Hvis du ikke vil vite "noe", så bør du kansje ikke lese det, men jeg tror ikke spille opplevelsen blir noe særlig dårligere hvis du leser det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...