Goscinny Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Yay! Første innlegg! Noen som har tips/inspirasjon/triks når man skriver sommerjobbsøknad? Må dei være lange? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nei. Skriv så kort og konsist som mulig. Min forrige jobbsøknad var på en par-tre linjer. Fikk jobben. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 HVa slags jobb var det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det spørs litt hva du skal søke jobb som, hva har du tenkt på? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 HVa slags jobb var det? 5732657[/snapback] Det var riktignok ingen sommerjobb, men en fulltidsstilling. Så lenge du klarer å virke interessant på søknaden, kan du fortelle resten på intervjuet. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Gjør litt forarbeid så du vet litt om bedriften på forhånd. Da viser du litt interesse, og ikke minst prøv og se litt "ryddig ut" og ALDRI kom for sent til intervju. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 skriv fakta som er relevante for stillingen. Lenke til kommentar
amund Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Yay! Første innlegg! Noen som har tips/inspirasjon/triks når man skriver sommerjobbsøknad? Må dei være lange? Hei, jeg ville satset på å skrive en kort søknad. Husk å få med informasjon om deg selv (navn, adresse, epost, telefonnummer, alder), hvorfor du søker jobben, hvordan du fikk vite om jobben og i hvilken periode du har mulighet til å jobbe. Hvis du mener det er noe som gjør at du er ekstra aktuell for jobben bør du selvsagt nevne dette også :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Og om du er motivert nok til å jobbe Hehe, jeg hadde 4 sommer/ferie/fri-jobb i 05, jeg sa opp den ene fordi jeg likte ikke å være vaskedame, nå frykter jeg bare å overstige skatte-kortet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Bør man ha med et bilde av seg selv? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Bør man ha med et bilde av seg selv? 5741302[/snapback] Tja, legge ved et lite passfoto eller liknende er ofte greit, men de regner det ikke som nødvendig. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Bør man ha med et bilde av seg selv? 5741302[/snapback] Nei, dropp det du. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 drit i bilde... Skriv enklast mulig, å ALDRI begynn i søknaden å still krav! Eg fekk jobb blant 126 andre så hadde søkt. Er 15 år. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du trenger ikke å ha med deg hele livshistorien din hvertfall. Kort, enkelt og greit Husk å levere til sjefen, så han/henne får et inntrykk av deg. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kort om deg selv. Kort om hvorfor du vil ha jobben. Kort om hvorfor du tror du passer til jobben. F.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå