Kimble Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) I tillegg til telefonen kjøpte jeg en blåtanndongle til pc'n. Både synkronisering og SE's File Manager funket helt fint i begynnelsen, men plutselig så klarer ikke pc'n å koble til telefonen. Det som er så rart er at fjernkontrollprogrammet på telefonen fortsatt klarer å fjernstyre pc'n. Jeg har prøvd å fjerne og legge til pc'n/telefonen flere ganger både på mobilen og pc'n uten at det hjelper. I tillegg har jeg har prøvd å reinstallere både blåtann donglen, se's software på maskina flere ganger uten resultat så jeg heller mot at det er noe med telefonen. Fant dette i en anmeldelse av z520i, men jeg fant ikke noe om det hos SE (daah..) The phone didn't connect that easily with our PC's bluetooth adapter so we had to transfer the 78 photos we took over two weeks one by one - a laborious process. Not really sure if the PC or the phone was to blame with this one, but they didn't synch very well together. But the photos did transfer smoothly, so the bluetooth function certainly works. Noen som vet hva det kan komme av? På telefonen har jeg satt "tillat alltid" for pc'n. Endret 10. mars 2006 av astrox Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Hehe fant selvfølgelig en løsning rett etter å ha startet tråden her. Løsninga var rett og slett å starte mobilen på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå