Mirann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har forsøkt og søke på emnet, men fant ingen lignende tråder. Mulig jeg bare er dårlig til å søke Uansett, vi har et lite akvarium (19 liter). Vi har hatt en kampfisk i 1,5 år og har nylig kjøpt oss 10 neontetra og noen algetere. (3 av neontetraene er døde. ) Den ene har nå fått en diger mage. Har lest at de ikke blir gravide, men at de legger egg. Kan det være at hun er full av rogn? Eller er hun overspist og vil sprekke? Eller er hun syk? Bør vi legge henne i en egen bolle for en periode? Jeg er ganske nybegynner på dette her.. Hjelp meg gjerne, men feel free til å diskutere alt mulig ang akvarium Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du kan jo alltids ringe å høre med dyrebutikken du bruker? Er det neontetra'n som har fått stor mage? Dette har jeg sett før, og ene gangen skulle den ha unger, og den andre gangen så var den syk... øyet ble mye større etterhvert også Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, en neontetra. Den driver med en sånn lek, jager de andre og svømmer som en gal. Håper den bare er full av egg og ikke er syk. Redd den skal smitte de andre.. Bør vel fjerne den om den er syk i såfall. Fant forresten dette på nettet: http://www.akvarieforum.no/profile.cfm?id=11415&tab=2 Tror ikke jeg skal satse på å avle neontetra Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Her får du svar på det du lurer på. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Takk for link, Mr. Crowley I kveld har to av fiskene dødd Har bare fem igjen nå.. (Neontetra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå