CHB3 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Skal selge pcen pga at jeg må ha penger til bærbar, så lurer på hvor mye jeg kan forvente å få for denne på qxl. Kabinett/PSU: Antec SONATA II Piano Black SmartPower 2.0 450W Hovedkort: MSI K8N NEO4-FI nForce4 Ultra 4DDR-DIMM 4PCI 3PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket939 ATX CPU: AMD Athlon64 Venice 90nm 3500+ 2.2GHz 512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket939 Harddisk: 2x Western Digital Caviar SE16 250GB SATA2 16MB 7200RPM Lydkort: Creative SB X-Fi Fatal1ty FPS PCI,64MB,EAX Advanced HD 5.0,Front Panel Minne: 2x 1024 Twinmos brikker Skjermkort: Point of View GeForce 7800GT 256Mb DDR3 TV-out DUAL DVI VIVO SLI-ready RETAIL PCI Express DVD-brenner: NEC ND-3550 Dual-Layer DVD +RW/R -RW/R 16X DVD+R 8X DVD+RW 16X DVD-R 6X DVD-RW 48X CDR 32X CDRW WHITE/VIT bulk IDE Mus: Logitech G5 Laser Mouse USB Tastatur: Logitech G15 Gaming Keyboard Trur ikke jeg har glemt noe da, skjermen er så gammel og dårlig at jeg ikke gidder å selge den Endret 10. mars 2006 av CHB3 Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Det er ca 10 000 jeg forventer å få for denne maskin, så "spådommende" deres ser jo ut til å stemme med mine forventinger Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du kan gjerne selge 1 hdd til meg:p Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg