Juke Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det må være kameraet for 3G 5737069[/snapback] Godt å høre. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 At K800i skal gi inntrykk av å være et fullblods kamera ser du også på tastevalget. På venstre side av telefonen finner du både en dedikert tast til å ta bilde og egne taster til å zoome inn og ut med kameralinsen Er det optisk zoom på kameraet på mobilen? Hvis det er digital zoom har det ingenting med zoom på kameralinsen og gjøre... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har bare hørt om 16x digital zoom. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Bare rette dere litt der dere skriver at funksjonen med å ta flere bilder for så å velge det beste ikke eksisterer i kompaktkameraer idag så stemmer ikke dette helg. Usikker på andre modeller, men Ricoh R3'en min har iallefall noe som kalles Bracket som tar tre bilder hvor du så velger det beste. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Må jeg si jeg er litt skuffet over bildekvaliteten som vises her. Forhåpentligvis er sluttproduktet bedre. Ikke akkurat CyberShot-kvalitet... Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det er jo endel "Kommer snart" mobiler fra SE for tiden http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...1&zone=pp&lm=pp Lurer litt på om jeg skal velge en Wxxx eller Kxxx modell, vil ha mye minne og bra mp3 spiller. Batteri er jo viktig når det skal spilles litt musikk, men det holder vel en stund før det trenger lading. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ser bra ut dette, tror dog jeg utsetter mitt neste mobilkjøp til det blir VGA-film og optisk zoom, håpe på det til høsten eller neste år? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Kommer sikkert til å bytte ut min etter hvert aldrende (1.5 år gammel) K700i med denne. Har omtrent alt av funksjoner jeg har lyst til å ha på en telefon, så dette ser lovende ut. Satser på en pris når den kommer ut (med abb.) på ca. 2000 kr? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har no en t310i som er 2,5 år gammel (moden for fornyelse) Lenke til kommentar
JuB Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Kommer nok til å bytte ut min k750i når k800i kommer på markede ja Eller så blir det qtek 83xx og et lite digitalkamera Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hva er vitsen med slike telefoner når det kun er 64 MB minne på dem (selv med mulighet for minnekort hvis den har det). Det er jo ikke plass til noen ting. Ett 3.2 MB kamera tar vel bilder som fyller opp den plassen kjapt. Samt man kun får plass til noen få sanger. Og hvor mye av det minnet er brukt opp av annet fra produsenten? For min del er det ikke noe vits å kjøpe slike telefoner før de kommer med fast minne (ikke harddisk) som har 8+ GB plass. Og hva er batterikapasiteten hvis den aktivt brukes som mp3 spiller? Da må man vel bytte batteri en gang i halvåret siden man må lade selv om batteriet ikke er helt tomt. Få inn batterier som tåler å bli ladet selv om de er over halvfulle, slik som QTec telefonene (og lignende) bruker. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Finner ingen ting om responstiden på kamera? Det som jeg synes er litt dårlig med K750i (og andre mobil kamera) er at bildet blir tatt ca 1-2 sek etter at man trykker på knappen. Ellers er kvaliteten grei nok til 10*15 bilder... Har en canon 20D når de virkelig gode bildene taes Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det optisk zoom på kameraet på mobilen? 5737544[/snapback] Det tar nok en stund før vi ser optisk zoom her i vårt hjørne av verden, ja. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Grunnen til at jeg lurte var at det sto "zoome inn og ut med kameralinsen" i artikkelen. Det som er beskrevet er jo optisk zoom. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Vel, håper SE retter opp en del kvalitets feil. Har selv hatt en k750i nå siden sommeren 2005, må si meg svært misfornøyd. Joysticken er en av delene som er dårligst kvalitet på, samtidig som at noen av knappene har begynt å fuske. Jeg håper virkelig SE retter opp noe av dette med den nye serien. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Stig Jøran - Går utfra at de har fått nok av klager på dårlige joysticks osv og gjort noe med det, håper ihvertfall det ellers motarbeider de segselv og går fra å selge vellkjent god SE kvalitet til "plastskrot" Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Finner ingen ting om responstiden på kamera? Det som jeg synes er litt dårlig med K750i (og andre mobil kamera) er at bildet blir tatt ca 1-2 sek etter at man trykker på knappen. Ellers er kvaliteten grei nok til 10*15 bilder...5739996[/snapback] Dette har ikke jeg problemer med på min K750i, dvs problemet forsvant da jeg oppgraderte programvaren i telefonen (firmwaren). Da jeg kjøpte den var det derimot en del forsinkelse, noe som ofte medførte at telefonen tok selve bildet etter at kameralyden hadde blitt spilt av (dette var et vanlig problem med den gamle firmwaren). Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Nei, dette blir bare for kjedelig på designfronten. Det har jo ikke endret seg siden T610 kom på markedet, bare små endringer. Firkantet og kjedelig. Den dagen SE kommer med noe nytt, da skal jeg vurdere dem. Endret 12. mars 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hva er vitsen med slike telefoner når det kun er 64 MB minne på dem (selv med mulighet for minnekort hvis den har det). Det er jo ikke plass til noen ting. Ett 3.2 MB kamera tar vel bilder som fyller opp den plassen kjapt. Samt man kun får plass til noen få sanger. Og hvor mye av det minnet er brukt opp av annet fra produsenten? For min del er det ikke noe vits å kjøpe slike telefoner før de kommer med fast minne (ikke harddisk) som har 8+ GB plass. Og hva er batterikapasiteten hvis den aktivt brukes som mp3 spiller? Da må man vel bytte batteri en gang i halvåret siden man må lade selv om batteriet ikke er helt tomt. Få inn batterier som tåler å bli ladet selv om de er over halvfulle, slik som QTec telefonene (og lignende) bruker. 5739931[/snapback] men det følger jo med et minnekort i pakken da. så man har i praksis ca 40mb + 64mb eller hva det nå blir på det som følger med. og man kan jo kjøpe større om man har behov. men er enig i at det hadde vært praktisk med mer flashminne ja. tipper det tar hvertfall ett år før vi ser såpass mye minne i en tlf med ca samme størrelse og pris som K750. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det er vel mer enn 40MB integrert i K800? W900 kommer jo med 470MB.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg