Anonym5656 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har et lite miniprosjekt på skolen der jeg har valgt og bygge nytt kabinett til serveren min. Men problemet er at jeg ikke akkurat har kommet på noen veldig bra ideer. Det meste av material på skolen er planker og plater, så blir ikke avanserte greiene. Jeg har også bare 4x120 timer på meg tror jeg. Serveren kjører Linux og hadde tenke og ha noe som "reklamerer" for Linux på den. En tux eller lignende. Noen som har noen ideèr og gi til meg? små tegninger hadde også hvert fint for de som gidder Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Tenke kanskje jeg skulle bygge i en koffert. ikke akkurat så nytt, men kan hende jeg får god karakter på den Hva trenger jeg av ektra utstyr hvis jeg bruker en koffert? trenger jeg hovedkort holder osv? eller kan jeg lage det selv? Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hm.. hva med plexi kabbinet? ikke noe "nytt" det heller men er ganske kult.. eller hvis du hadde fått skjært ut tux i plexi å brukt som vindu på kofferten.. hadde funka! Jeg sier bare lykke til gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 hm.. hva med plexi kabbinet? ikke noe "nytt" det heller men er ganske kult..eller hvis du hadde fått skjært ut tux i plexi å brukt som vindu på kofferten.. hadde funka! Jeg sier bare lykke til gleder meg til å se resultatet 5741667[/snapback] Takk for svar\idè! Tenkte jeg kunne bruke en koffert der lokket er plexi i allefall, og kanskje med tux motiv Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 så en som hadde koffert på TG i fjord, hadde vært fett med tux i plexi(btw trur du får plexi i flere farger å) Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 men er sikkert ikke så lett å skjære ut tux:P men hvis du bruker stikksag og grov skjærer så kan du pusse med dremmel elns runt for å få det fint.. hvis det er stål koffert du tenker på. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Men er det noen som vet om evt hvor jeg kan få en koffert? Har lett litt på loftet og fant ikke noe særlig.. Er det noen andre måter enn og spørre onkler og tanter? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du kan jo se på ett loppemarked, eller på fretex. Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 trur du får fine kofferter på chlas ohlson... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Bump? Tipper det kan bli fett hvis du graverer TUX på plexien, kunne vart fett med et rundt/ovalt vindu Sånn som dette Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Jo, kunne hvert kult det, Brodern har saann plexiglass med Tux paa. Men uansett. Jeg har allerede startet med det, og det ble rett og slett en Grandiosa PC! hehe, hele toweret er en grandiosa pakke. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hehe, det må vi vel se bilder av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå