12Anonym12 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) SINSYKT rå pc....den skulle jeg gjerna ha stående i graragen/under skrivebordet 5737551[/snapback] i garagen?..vitsen tror du ikke får kjørt så mye Endret 11. mars 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Den var jo tøff den, tror det blir litt støvete på komponentene men :S Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 SINSYKT rå pc....den skulle jeg gjerna ha stående i graragen/under skrivebordet 5737551[/snapback] i garagen?..vitsen tror du ikke får kjørt så mye 5738268[/snapback] hvis du legger inn en liten elektrisk motor, plexiglass....fester på en frontgaffel, styre og hjuls så kan du kjøre den til LAN Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Eller PÅ LAN Tenk dere å chillen på "Sykkelen" rundt på TG da gitt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Må du ha mopedførarbevis for å kunne kjøre den? 5737532[/snapback] Alderen til dama tilsier tung MC kort..... Lenke til kommentar
Chb Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Snnsykt rå pc! Og de specsa! Skulle nok gjerne hatt en sånn jeg og! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Fet den, bra speccs på den også.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 SINSYKT rå pc....den skulle jeg gjerna ha stående i graragen/under skrivebordet 5737551[/snapback] i garagen?..vitsen tror du ikke får kjørt så mye 5738268[/snapback] hvis du legger inn en liten elektrisk motor, plexiglass....fester på en frontgaffel, styre og hjuls så kan du kjøre den til LAN 5738574[/snapback] Smart det Lenke til kommentar
torgros Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg vil også haaaaa! Orange County Choppers har gått inn i dataverdenen! *drooooooool* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det der så egentlig bare dumt ut.. Om det var en kryssning mellom en PC og en harley e.l. han hadde tenkt på så har han failet. Det beste hadde vært å bygd en fullsize, ordentlig chopper og montert HW slik som nå. Det blir så dumt når så mye mangler på "sykkelen"! HWen er jo siklebar, helt enig, men her er det sikkert en gooode lønninger og kanskje er det spons inn i bildet her også.. Flott lakkering, men han kunne ha gjort MYE mer ut av selveste moddinga.. Han kunne f.eks. begynt med å stealthe slot-in CD-ROMene, noe som forøvrig er griseenkelt, men han sparte på kreftene ser jeg.. =/ Endret 15. mars 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 *snip* 5756304[/snapback] Det er din mening. Jeg og mange andre synes den er helt genial. At de ikke har "stealthet" de optiske drevene synes jeg er helt passende, siden de tydeligvis har gått for en litt mer naken chopper-look. De kunne jo ha bygget plexi rundt hk også, uten at det hadde sett det spor fetere ut av den grunn... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Tja, den der så grei nok ut. Men ikke helt min smak, men jeg kun gjerne ha tatt den. (demontert delene og montert det i min pc ) Endret 15. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Isbilen: Plexi rundt HK er noe helt annet. Uansett fant jeg ikke helt ut av hva det så ut som. Det eneste som for min del knytter det til en motorsykkelen er tanken, men det selvfølgelig bare min mening. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Isbilen: Plexi rundt HK er noe helt annet. Uansett fant jeg ikke helt ut av hva det så ut som. Det eneste som for min del knytter det til en motorsykkelen er tanken, men det selvfølgelig bare min mening. 5757669[/snapback] LIttegrann enig der, omtrent bare tanken.. Ramma og sånn er altfor frikanta, men det er et mesterverk for det da Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Isbilen: Plexi rundt HK er noe helt annet. Uansett fant jeg ikke helt ut av hva det så ut som. Det eneste som for min del knytter det til en motorsykkelen er tanken, men det selvfølgelig bare min mening. 5757669[/snapback] LIttegrann enig der, omtrent bare tanken.. Ramma og sånn er altfor frikanta, men det er et mesterverk for det da 5757700[/snapback] tror ikke det var meninga å lage en sykkel heller, da hadde bare kjøpt en, poenget er å bruke en del av en motorsykkelramme som ramme på pcen og bruke en flammelakkert tank. synes de traff blink så det holder. hvorfor må det være motor og hjul på en pc?! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Isbilen: Plexi rundt HK er noe helt annet. Uansett fant jeg ikke helt ut av hva det så ut som. Det eneste som for min del knytter det til en motorsykkelen er tanken, men det selvfølgelig bare min mening. 5757669[/snapback] LIttegrann enig der, omtrent bare tanken.. Ramma og sånn er altfor frikanta, men det er et mesterverk for det da 5757700[/snapback] tror ikke det var meninga å lage en sykkel heller, da hadde bare kjøpt en, poenget er å bruke en del av en motorsykkelramme som ramme på pcen og bruke en flammelakkert tank. synes de traff blink så det holder. hvorfor må det være motor og hjul på en pc?! 5823124[/snapback] Just for phun Hadde jo vært gøy å kjøre rundt med pc'n sin inne på LANet da^^ TG!! Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 du misforstår, de klagde på at det ikke likna nok på en mc Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vet egentlig ikke helt hva jeg klagde på nå, men den ser uferdig ut i mine øyne. Men gud så digge specs... Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Driiit rååå PC da Åsså så sinnsykt ryddig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå