Gå til innhold

Tester: Sniktitt på SE W810i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3. Opera Mini er ikke kompatibel med den enda? Sikkert bare et tidspørsmål... (Edit: funket andre gangen jeg prøvde)

Så Opera fungerer allikevel?

6055198[/snapback]

Ja.. skjønner ikke fulgte denne adressen å sendte mld som kostet meg 20kr

http://www.opera.com/products/mobile/operamini/campaign/

Da stod det at den ikke var kompatibel med mitt handsett..

Prøvde deretter på mobilen adressen http://mini.opera.com

Og da gikk det helt suverent.. :D

Hmm?

2: Hadde samme problem, men satt opp telefonen til å bruke internett i stedet for wap i telefoninnstillingene, og da virket det. Men jeg fikk melding opp at jeg hadde nyeste firmware, så selve oppgraderingen få vente til den er tilgjengelig.

Kan du hjelpe meg litt med å forklare hva jeg skal gjøre for å få til dette?

Lenke til kommentar

Har tidligere klaget over at det ikke vises klokke når skjermen er i hvilemodus. Alt er svart.

Om ikke det er nok, blir skjermen svart når lyset går, samme faen. Du ser ikke en dritt. Normalt vises skjermbildet, men uten lys, men på denne W810i er det ikke skjermbilde en gang. Først når man trykker en tast, og lyset slås på, vises også skjermbildet.

Dette irriterer mye, for slik er det ikke på W550i, W600i, K750i, W800i og you name it. At lyset i tastaturet på W810i er rævva, gjør ikke saken bedre. Pluss knirking i navigasjonstasten, for sikkerhets skyld.

Har en W600i, men valget mellom den og W810i burde gå klart i W810i's favør. Men nå vet jeg ikke hvilken telefon jeg skal satse på!!

Noen som har inside informasjon om det med svart skjerm, samt dårlig lys i tastatur? Vil det komme firmwareoppdateringer som tar hensyn til dette?

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Hjelp har et problem!

Noen få ganger når jeg hører på musikk hører jeg bzzzzklick og så står det Misslyktes og går tilbake til hovedmenyen av walkman fungjonen og slutter å spille av.. :huh:

Kommet noen firmware oppdateringer enda?

Får ikke til min pga at det står "Enhetsbehandling SonyEriccson Kommunikasjonen ble avbrutt" når jeg søker..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...