Gå til innhold

Tester: Sniktitt på SE W810i

Anbefalte innlegg

Når min W810i er i hvilemodus blir skjermen helt svart. Noen som vet om det går an å få klokke som vises på skjermen i stedet?

6009546[/snapback]

hmm, skulle tro det er på samme vis som med min aldrende T610. altså at klokken er der, men siden skjermen er av så vises den ikke så godt.

se om det noen innstillinger for lyset til skjermen eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når min W810i er i hvilemodus blir skjermen helt svart. Noen som vet om det går an å få klokke som vises på skjermen i stedet?

6009546[/snapback]

hmm, skulle tro det er på samme vis som med min aldrende T610. altså at klokken er der, men siden skjermen er av så vises den ikke så godt.

se om det noen innstillinger for lyset til skjermen eller noe sånt.

6018493[/snapback]

Klokken er der den, men skjermen er kølsvart. I skjermoppsettet kan man velge trinnvis 60-100% lysstyrke, men det avhjelper ikke problemet.

Har også sett på skjermsparere, men det gjelder kun bilder, og om en vil ha dem av- eller påslått.

Dersom klokken jeg viser til ikke synes når skjermen er av, er det ikke noen vits med den. På f.eks W550i er skjermen grå, og med tydelig klokke. Her vises også meldingssymboler etc.

Lenke til kommentar
ingen alternativer for skjerm i hvilemodus altså?

6023083[/snapback]

Nei, ser ikke slik ut.

Men det har hendt jeg har sett klokka med belysning. Husker ikke hva jeg gjorde for å få til det. Men normalt er skjermen kølsvart, men viser stand-by skjermbildet når jeg trykker på en knapp.

Ok, det er bare ett tastetrykk om å gjøre, men irriterende er det likevel.

Lenke til kommentar

6023083[/snapback]

Nei, ser ikke slik ut.

Men det har hendt jeg har sett klokka med belysning. Husker ikke hva jeg gjorde for å få til det. Men normalt er skjermen kølsvart, men viser stand-by skjermbildet når jeg trykker på en knapp.

6023452[/snapback]

Hvis du trykker på volumknappen for Walkman oppe på høyre side, så kan du se klokken selv om tastelås er aktivert. Den viser også om du har mottatt sms eller anrop.

Lenke til kommentar

6023083[/snapback]

Nei, ser ikke slik ut.

6023452[/snapback]

Hvis du trykker på volumknappen for Walkman oppe på høyre side, så kan du se klokken selv om tastelås er aktivert. Den viser også om du har mottatt sms eller anrop.

6023557[/snapback]

Så, der var den klokka med hvitt bakgrunnslys!

Ok, da har jeg to valg, enten å få fram den klokka m.m. eller å få fram stand-by skjermbildet. Men ellers er skjermen svart like forb.... når telefonen er i hvilemodus.

Men takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Shit! Jeg har problemer med kameraet!

Denne uka har jeg testet ut kameraet på W810i, og ved en rekke anledninger har kameraet ikke lagret bilder, men i stedet sendt meg rett ut i stand-by-modus.

Jeg har prøvd både med å sette opp kameraet til å lagre til telefon og minnekort, men det er like upålitelig.

Jeg har lest manualen og handlet ifølge den. Har hatt både K750i, W550i, W800i, men har ikke hatt problemer.

Dette må bero på en feil i telefonenes programvare. Utenom det har telefonen fungert flott.

Andre som har hatt dette problemet? Jeg har følgende firmwareversjon:

CXC1250316

R4CE012

Lenke til kommentar
Kipt da, send den tilbake der du kjøpte den så får du enten ny eller så reparer de den.

6048222[/snapback]

Heldigvis kjøpte jeg fonen i den butikken jeg kjøper de aller fleste mobilene i, og jeg tror det skal gå greit å få byttet den i en ny, eller annen modell/merke. Så slipper jeg bryderiet med det evinnelige "åsendedeninntilserviceogsåventermantrefireukerførmanfårdenigjen".

Faktisk har jeg også en W600i, som jeg kjøpte i "feil" butikk (kall det et "sidesprang"). Min W600i ble sendt inn til høyst nødvendig firmwareoppgradering (den klarte ikke å starte). Og nå har jeg ventet i to uker. For min del, lønner det seg å holde seg til én butikk. Da teller kundeforhold ganske mye. Butikken vet at jeg viser dem tillit gang på gang, og de følger opp ved å yte best mulig service og råd.

Lenke til kommentar

Hei!

Ville bare fortelle at jeg er storfornøy med min w810i!

Beste tlf jeg har hatt uten tvil! :D

Fire ting å utsette på den:

1. Går det ikke ann å stille ringetonevolum og meldings volum hver for seg?

2. Går inn på "Søk etter oppdat." da står det Enhetsbehandling Sony Ericsson Kommunikasjonen ble avbrutt

Betyr det at det er en feil eller at det ikke finnes noen oppdatering?

3. Opera Mini er ikke kompatibel med den enda? Sikkert bare et tidspørsmål... (Edit: funket andre gangen jeg prøvde)

4. Når jeg kobler den til i bilstereon min på AUX så kommer det bare lyd fra høytalerene og ikke fra subben, virker som den ikke leverer noe bass?

5. Får man plugins til å overføre musikk med Media Player i steden for Disc2Phone?

Noen som kan hjelpe meg med disse småproblemene?

Ps. Noen som vet hvor mye batteri jeg taper ved å la blåtann være aktivert? :hmm:

takk for alle svar!

Endret av Heineoen
Lenke til kommentar
Hei!

Ville bare fortelle at jeg er storfornøy med min w810i!

Beste tlf jeg har hatt uten tvil!  :D

Fire ting å utsette på den:

1. Går det ikke ann å stille ringetonevolum og meldings volum hver for seg?

2. Går inn på "Søk etter oppdat." da står det Enhetsbehandling Sony Ericsson Kommunikasjonen ble avbrutt

Betyr det at det er en feil eller at det ikke finnes noen oppdatering?

3. Opera Mini er ikke kompatibel med den enda? Sikkert bare et tidspørsmål... (Edit: funket andre gangen jeg prøvde)

4. Når jeg kobler den til i bilstereon min på AUX så kommer det bare lyd fra høytalerene og ikke fra subben, virker som den ikke leverer noe bass?

5. Får man plugins til å overføre musikk med Media Player i steden for Disc2Phone?

Noen som kan hjelpe meg med disse småproblemene?

Ps. Noen som vet hvor mye batteri jeg taper ved å la blåtann være aktivert?  :hmm:

takk for alle svar!

6054317[/snapback]

1: Det gjør det ikke

2: Hadde samme problem, men satt opp telefonen til å bruke internett i stedet for wap i telefoninnstillingene, og da virket det. Men jeg fikk melding opp at jeg hadde nyeste firmware, så selve oppgraderingen få vente til den er tilgjengelig.

Selv har jeg tidligere skrevet om problemer med kameraet. Ved fotografering (spesielt utendørs) lagrer ikke alltid kameraet bildene. Det gjelder uansett om det skal lagres til minnekort eller telefon. I stedet går det rett ut i stand-by modus. Var innom i butikken, og de ba meg formatere minnekortet. Har gjort det, og foreløpig lagres bildene, også de tatt utendørs. Håper det var det som skulle til.

Det som ennå irriterer, er at skjemen blir helt svart når lyset skrus av. Og at det ikke vises en klokke på skjermen i hvilemodus. For å se klokka, må man trykke på volumtasten. Da vises den med bakgrunnsbelysning noen sekunder.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...