Musty Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 selv har jeg vel ikke noen særlig uvanlige matvaner. men jeg MÅ ha ketchup på fiskepinnene mine da Men den franske familien til samboern min fikk en brunost en gang, og syntes det var kjempegodt på pasta... Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 En dag jeg hadde spist makrell i tomat til frokost og egg og bacon til middag gikk jeg runt å gulpa litt på dette her. Fant ut med meg selv at makrell i tomat+stekt bacon på en skive må være kanon! Noen som har prøvd denne comboen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Men den franske familien til samboern min fikk en brunost en gang, og syntes det var kjempegodt på pasta... 5735513[/snapback] Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Brødskiver med ost, løk og ketsjup<3 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Brødskiver med ost, løk og ketsjup<3 5738620[/snapback] .. Og skinke. Er dette unormalt? Makrell i tomat med agurk og majones på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå