Vu-caN Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 På sånne skonrakker, så er bringebærsyltetøy med brunost oppå skikkelig digg. Men det er vel en kjent sak 5732979[/snapback] Hva er skonrakker? 5732988[/snapback] Noe som minner om skorper! Sånne litt tykke knekkebrød på størrelsen med to fiskepinner. Ser kanskje litt ut som kavringer, men det smaker mye grovere. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg har alltid likt brunost med majones på jeg... Kammerater og slik sier det ser ekkelt ut, men det er jo faktisk kjempegodt Kan ha no med at jeg som liten absolutt skulle ha gulost med majones, men det var tomt for gulost, så da ble det brunost:) og det var supergodt Hadde også en liten tid da det var stas med ostesmørbrød med brunost istedet for gulost... jaja, det er lenge siden nå ihvertfall, for det smakte jo bare dritt Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Liker veldig godt toastede skiver med salami innimellom og så pistasjeis på toppen. Kanskje med litt sjokoladesaus på toppen. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Noe som er godt er vaniljeis (med sjokoladebiter) med skummet melk på.. Og jeg liker frosne jordbær Endret 10. mars 2006 av Eline Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nugatti & banan 5733183[/snapback] Mmmhmmmmm Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg liker også veldig godt pannekaker med jordbærsyltetøy. Jeg og typen fant det ut da vi var fri for blåbærsyltetøy og måtte bruke noe annet istedet :!: Vet ikke om det er sært eller uvanlig, og om det er noen som ikke har prøvd så må det prøves. Hjemmelaget pizza , og masse agurk i skiver. Ta en agurkskive sammen med hver "Munnfull" pizza. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Er totalt avhengig av en spesiell frokostblanding til frokost - uten den blir hele dagen ødelagt. Spiser ikke potet, lite ris & pasta - går for det meste i grønsaker evt. bønner ;D Eneste juicen jeg drikker er av typen tropisk (ikke nødvendigvis Tines produkt) Blir litt mye jeg kom på men skriver ned noe: Har ellers sansen for boller(m/rosin) dyppet i salatdressing. For ikke å nevne potetpannekaker (aner ikke hva som er det korrekte navnet på det) med overflod av smør og hvitløk. (Dette er faktisk godt, de fleste liker det - bare får kjenner til retten og tror ergo det er sært og ekkelt) Reker med søtt syltetøy er forøvrig også en slager (bringerbær/multer etc.) - edit: Sjokolademelk med diverse modnede oster (også kjent som muggeloster) Mmm... ¤gå ned og hente¤ Endret 10. mars 2006 av Remerser Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hmm jeg føler meg meget normal her Kan ikke komme på noe spes... eneste er vel kanskje at jeg pleier å ha rosiner på nugattia/peanuttsmør for å få litt mer energi:P + det er godt! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 For en del år tilbake så lagde jeg toast med Sjokoladepålegg og Banan. Det var faktisk ganske godt. Så litt oppe på denne siden. Brunost og Majones hørtes fælt ut :!: Lenke til kommentar
Paull Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har ikke noen spesielle selv, men vet av et par særegenheter; En kar fra Vesterålen syntes det var kjempegodt med krumkaker med lever inni.. En kar fra Finland som var på besøk fant ut at kanelboller med reker og majones på var kjempestas.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ahh kom på en ny en, når jeg var mindre, så va jeg jo oppe tidli for å se på barne tv, jeg var somregel lit sulten, så da fant jeg meg et eggeglass som jeg toppa med nugatti, som jeg satt å spiste med teskje Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Noen andre jeg vet om spiser nugatti og majones på brødskiva. :S Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg liker heller ikke cola eller Mcdonalds burgere. Det vil si jeg hater alle hamburgere, samme hvor de blir lagd! Og meloner Tror ikke jeg har så mange rare matvaner. Samboeren min synes det er rart at jeg bruker sylte på gulost/brunost. Og agurk på leverpostei. Men jeg synes ikke det er spesielt sært egentlig 5732393[/snapback] Du har tydeligvis tilgode å smake burgerene til "Bergbys" i Grenland... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nugatti & banan 5733183[/snapback] Jeg var først. uansett, det rive. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ting jeg spiser som folk av en eller annen grunn syns er sært:-Pannekake med sukker og bacon 5731470[/snapback] Dette er jo fantastisk godt! Ingenting slår dette! 5731513[/snapback] Må jo ha på smør og lønnesirup også. Å herregud, jeg får vann i munnen her Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Kan ha no med at jeg som liten absolutt skulle ha gulost med majones, men det var tomt for gulost, så da ble det brunost:) og det var supergodt 5733134[/snapback] Jeg har lenge tenkt på å lage en fornorsket pizza. I stedet for pepperoni og mozarella, kjører man fårepølse og geitost. Det kan jo hende det er godt, men jeg tviler... Sunnmørskebab: Lonka lyr i svele! Edit: Geitost, ikke brunost... Endret 10. mars 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 På mine "eldre" dager har jeg egentlig ingen "sære" matvaner. Spekeskinke og ost på loff går igjen noen ganger her da. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg spiser meg til sykehusopphold hver gang vi har ribbe. :-\ 5731466[/snapback] Du er ikke den eneste Ribbe spiser jeg riktignok bare på julaften, og på brødskiva til det er tomt. Med majnes på toppen. Noen som har smakt vafler med ketchup? Har ikke prøvd det, og kommer aldri til å gjøre det... 5731756[/snapback] I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep... 5731957[/snapback] Pølse i vaffel, med ALT. Dvs ketshup, sennep og syltetøy. Det er mandig Noen som har nevnt fersk fisk og lever? Brødskive med rekesalat og ost på toppen er nydelig. Gjerne en runde eller to mikroen. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 fiskepinner med ketchup 5732673[/snapback] Hvilke klin hakke gærne tullebukker er det som IKKE har ketchup på fiskepinnene? 5732699[/snapback] Det skal være remulade på fiskepinnene, ikke ketsjup. Mine sære: brødskive med honning og skinke brødskive med kaviar og banan baguette med smør, honning, og rå løk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå