Gå til innhold

Har du syke matvaner?

Erelend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D Noen som har smakt vafler med ketchup? Har ikke prøvd det, og kommer aldri til å gjøre det... :no:

5731756[/snapback]

I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep...

5731957[/snapback]

Kan du se for deg pølse i vaffel med jordbærsyltetøy? Nei, jeg tenkte meg det. Man må selvfølgelig ha ketchup og sennep :)

Jeg har bodd i Moss hele livet, og har ikke smakt pølse i vaffel enda, men det finnes da noen galninger her som finner på å spise det. :p

5732023[/snapback]

Da bør du prøve det. Den beste får du av gamlekara i sangforeningen utenfor Amfi hver lørdag. Kjøper alltid en pølse i vaffel av de når jeg er i Moss og de står der :)

Lenke til kommentar
Ting jeg spiser som folk av en eller annen grunn syns er sært:

-Pannekake med sukker og bacon

-Brødskive med kaviar og majones.

-Brødskive med leverpostei og majones

-De fleste typer kjøttpålegg med majones

-etc

5731470[/snapback]

Dette er vel ganske normalt? :)

I den forrige jobben min (bhg) så spiste barna prim med majones. Og salami med brunost Det synes jeg er mer sært. :p

Jeg tror jeg kommer til å slå alle dere når det kommer til rare matvaner.

Jeg drikker nesten aldri Cola og hater Mcdonald burger.

De smaker som trampede svenske kjøttbullor, har tilogmed samme kjøttmasse og konsistens også.

5732044[/snapback]

Jeg liker heller ikke cola eller Mcdonalds burgere. Det vil si jeg hater alle hamburgere, samme hvor de blir lagd! Og meloner :sick:

Tror ikke jeg har så mange rare matvaner. Samboeren min synes det er rart at jeg bruker sylte på gulost/brunost. Og agurk på leverpostei. Men jeg synes ikke det er spesielt sært egentlig :)

Lenke til kommentar
I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep...

Jeg har bodd i Moss hele livet, og har ikke smakt pølse i vaffel enda, men det finnes da noen galninger her som finner på å spise det. :p

5732023[/snapback]

Hva?!

Hvordan kan du bo i Moss og ikke spise det?

Har bodd der i en del år nå og det er noe av det beste jeg kan få.

Trodde ikke det var så uvanlig.

Lenke til kommentar
Kjenner en som elsker RÅ kjøttdeig.. faen..

5731605[/snapback]

Det er maks digg :D

Hihi...

Jeg har ikke så veldig mye rart for meg når det kommer til mat. Eneste jeg IKKE spiser er smør på brødskiven og rosiner.

Eller spiser jeg:

-Pannekaker med jordbærsyltetøy

-Sylteagurk er godt på alt :D

-Ingenting er som blodklubb :D:love:

Lenke til kommentar

På sånne skonrakker, så er bringebærsyltetøy med brunost oppå skikkelig digg. Men det er vel en kjent sak :)

Også rått kyllingbryst er godt, og rå entrecote. Råe koteletter og kyllingvinger er ikke likegodt. Rå kjøttdeig er godt med litt salt på. ... Men det er kyllingbrystet som tar kaka, får lyst til å la være å steke det. :dribble:

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...