ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ingen jeg kjenner liker nuggati med smør, litt blanda, 30/70 kanskje. Det er piss godt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ingen jeg kjenner liker nuggati med smør, litt blanda, 30/70 kanskje. Det er piss godt. 5732290[/snapback] Brelett og nugatti er konge da, trudde alle likte det.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Noen som har smakt vafler med ketchup? Har ikke prøvd det, og kommer aldri til å gjøre det... 5731756[/snapback] I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep... 5731957[/snapback] Kan du se for deg pølse i vaffel med jordbærsyltetøy? Nei, jeg tenkte meg det. Man må selvfølgelig ha ketchup og sennep Jeg har bodd i Moss hele livet, og har ikke smakt pølse i vaffel enda, men det finnes da noen galninger her som finner på å spise det. 5732023[/snapback] Da bør du prøve det. Den beste får du av gamlekara i sangforeningen utenfor Amfi hver lørdag. Kjøper alltid en pølse i vaffel av de når jeg er i Moss og de står der Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har ingen spesielle sjølv, men kjenner ein som digger majones, ketchup og nugatti på brødskiva. Deilig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ting jeg spiser som folk av en eller annen grunn syns er sært:-Pannekake med sukker og bacon -Brødskive med kaviar og majones. -Brødskive med leverpostei og majones -De fleste typer kjøttpålegg med majones -etc 5731470[/snapback] Dette er vel ganske normalt? I den forrige jobben min (bhg) så spiste barna prim med majones. Og salami med brunost Det synes jeg er mer sært. Jeg tror jeg kommer til å slå alle dere når det kommer til rare matvaner.Jeg drikker nesten aldri Cola og hater Mcdonald burger. De smaker som trampede svenske kjøttbullor, har tilogmed samme kjøttmasse og konsistens også. 5732044[/snapback] Jeg liker heller ikke cola eller Mcdonalds burgere. Det vil si jeg hater alle hamburgere, samme hvor de blir lagd! Og meloner Tror ikke jeg har så mange rare matvaner. Samboeren min synes det er rart at jeg bruker sylte på gulost/brunost. Og agurk på leverpostei. Men jeg synes ikke det er spesielt sært egentlig Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hmm, det må vell bli "smalahove" som er alt nevnt lenger forran i posten. Sky ikke hunden på utseende ^^ Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nei, det har jeg ikke. Eneste måtte være Gildes røkte kjøttpølser og Mr. Lee nudler. finfin kombo. Add litt hvitløk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep... Jeg har bodd i Moss hele livet, og har ikke smakt pølse i vaffel enda, men det finnes da noen galninger her som finner på å spise det. 5732023[/snapback] Hva?! Hvordan kan du bo i Moss og ikke spise det? Har bodd der i en del år nå og det er noe av det beste jeg kan få. Trodde ikke det var så uvanlig. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) jeg bruker å ha Jalapenos oppa Brødskiva mi det er godt, eller ost med jalapenos, var en periode her jeg hadde jalapenos på alt jeg spiste Endret 10. mars 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjenner en som elsker RÅ kjøttdeig.. faen.. 5731605[/snapback] Det er maks digg Hihi... Jeg har ikke så veldig mye rart for meg når det kommer til mat. Eneste jeg IKKE spiser er smør på brødskiven og rosiner. Eller spiser jeg: -Pannekaker med jordbærsyltetøy -Sylteagurk er godt på alt -Ingenting er som blodklubb Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 -Pannekaker med jordbærsyltetøy 5732603[/snapback] DET er vel GANSKE normalt da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Eter stort sett "normal" mat, einaste folk har kommentert er at eg har kaviar og majones på mjølkekaker for dei som kjenner til desse. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 DET er vel GANSKE normalt da? 5732612[/snapback] That is possible, er bare at ingen i min familie spiser det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 fiskepinner med ketchup 5732673[/snapback] Hvilke klin hakke gærne tullebukker er det som IKKE har ketchup på fiskepinnene? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nugatti og banan. Deilig kombinasjon. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 yey, endelig en tråd for meg Servelat, ost og agurk (ikke så rart) agurk + ketsjup (yey) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nugatti og banan. Deilig kombinasjon. 5732742[/snapback] Sjokolade og banan.. Hvorfor skulle noen syns det er rart? Det er jo himmelsk. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) På sånne skonrakker, så er bringebærsyltetøy med brunost oppå skikkelig digg. Men det er vel en kjent sak Også rått kyllingbryst er godt, og rå entrecote. Råe koteletter og kyllingvinger er ikke likegodt. Rå kjøttdeig er godt med litt salt på. ... Men det er kyllingbrystet som tar kaka, får lyst til å la være å steke det. Endret 10. mars 2006 av Vu-caN Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 På sånne skonrakker, så er bringebærsyltetøy med brunost oppå skikkelig digg. Men det er vel en kjent sak 5732979[/snapback] Hva er skonrakker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå