Zetheus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjenner en som elsker RÅ kjøttdeig.. faen.. 5731605[/snapback] Det er jo lurt..... Han ligger vel ikke på sykehus med akkutt nyresvikt eller...? Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjenner en som elsker RÅ kjøttdeig.. faen.. 5731605[/snapback] Doh' Høres ikke godt ut! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Drikker rødvin, dermed har jeg pr definisjon sundt kosthold. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg spiser det som får plass i kjeften min. Det finnes egentlig ingen grenser for hva slags ekle ting jeg kan spise. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Noen som har smakt vafler med ketchup? Har ikke prøvd det, og kommer aldri til å gjøre det... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har ikke smakt vafler med ketchup, men jeg vet at onkelen min spiser en del av dette. Han spiser også lutefisk og banan, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 neinei..har dere ikke smakt nugatti med majones?? :!: :!: Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) hmm er så mye...kan spise smør og ost helt til jeg spyr...melk og sukker pepsi/cola + fløde popcorn + piffi Endret 10. mars 2006 av Cheese_king Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Kom på en til! Plukkfisk med salsa! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Noen som har smakt vafler med ketchup? Har ikke prøvd det, og kommer aldri til å gjøre det... 5731756[/snapback] I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep... Kom på en til! Plukkfisk med salsa! 5731898[/snapback] Bacalao? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg spiser ikke uvanlig mat, men vanlig mat på uvanlige måter :o Endret 10. mars 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 -Hvitost stekt på steikepanna... nam -Rambogryte; Ris, grønnsaksblanding,kjøttog vann.. Alt er rått i utgangspunktet og kastes samtidig i gryta.. Mange som så rart på meg da jeg bodde i kollektiv. -Hodet på fisken uer... kommer ikke på mer i farta, men har fler, må baregå noen timer så kommer vel mer.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 liker gammel kaffe som har gått ut på dato....så koker jeg den på en gammel cpu^^, Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep... Jeg har bodd i Moss hele livet, og har ikke smakt pølse i vaffel enda, men det finnes da noen galninger her som finner på å spise det. Endret 10. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg tror jeg kommer til å slå alle dere når det kommer til rare matvaner. Jeg drikker nesten aldri Cola og hater Mcdonald burger. De smaker som trampede svenske kjøttbullor, har tilogmed samme kjøttmasse og konsistens også. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg tror jeg kommer til å slå alle dere når det kommer til rare matvaner.Jeg drikker nesten aldri Cola og hater Mcdonald burger. De smaker som trampede svenske kjøttbullor, har tilogmed samme kjøttmasse og konsistens også. 5732044[/snapback] Eh, finnes det noen som liker de burgerne da... Grunnen til at så mange mennesker spiser på McDonalds er at de er svake mennesker som ikke klarer å motstå reklamens makt... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg tror jeg kommer til å slå alle dere når det kommer til rare matvaner.Jeg drikker nesten aldri Cola og hater Mcdonald burger. De smaker som trampede svenske kjøttbullor, har tilogmed samme kjøttmasse og konsistens også. 5732044[/snapback] Jeg greier ikke tanken på McDonaldsmat lengre. Heller ikke brus fra Burgerkjedene, da det ble funnet ut at dovannet var renere enn isbitene=) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg greier ikke tanken på McDonaldsmat lengre. Heller ikke brus fra Burgerkjedene, da det ble funnet ut at dovannet var renere enn isbitene=) 5732059[/snapback] Pff, de sa bare at det var forskjell i renhet. Så lenge det er rent nok ser jeg ingen problemer. Bakterier styrker også immunforsvaret. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg greier ikke tanken på McDonaldsmat lengre. Heller ikke brus fra Burgerkjedene, da det ble funnet ut at dovannet var renere enn isbitene=) 5732059[/snapback] Pff, de sa bare at det var forskjell i renhet. Så lenge det er rent nok ser jeg ingen problemer. Bakterier styrker også immunforsvaret. 5732066[/snapback] Det er æsja alikevel Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hmm, føler meg nokså "normal" og "kjedelig" i denne tråden... Har i grunn ingen "syke" matvaner, som brunost+makrell i tomat osv... Nærmeste jeg kommer er vel å eksperimentere litt med pølse i brød, f.eks med rømmedressing/potetsalat på, lompe rundt brødet etc. Men det er i grunn det rareste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå