Gå til innhold

Har du syke matvaner?

Erelend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D Noen som har smakt vafler med ketchup? Har ikke prøvd det, og kommer aldri til å gjøre det... :no:

5731756[/snapback]

I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep...

Kom på en til! Plukkfisk med salsa!  :thumbup:

5731898[/snapback]

Bacalao?

Lenke til kommentar

-Hvitost stekt på steikepanna... nam

-Rambogryte; Ris, grønnsaksblanding,kjøttog vann.. Alt er rått i utgangspunktet og kastes samtidig i gryta.. Mange som så rart på meg da jeg bodde i kollektiv.

-Hodet på fisken uer...

kommer ikke på mer i farta, men har fler, må baregå noen timer så kommer vel mer..

Lenke til kommentar
I Moss spiser de jo pølse i vaffel så det griner etter, går ut fra at de bruker ketchup og sennep...

Jeg har bodd i Moss hele livet, og har ikke smakt pølse i vaffel enda, men det finnes da noen galninger her som finner på å spise det. :p

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kommer til å slå alle dere når det kommer til rare matvaner.

Jeg drikker nesten aldri Cola og hater Mcdonald burger.

De smaker som trampede svenske kjøttbullor, har tilogmed samme kjøttmasse og konsistens også.

5732044[/snapback]

Eh, finnes det noen som liker de burgerne da... Grunnen til at så mange mennesker spiser på McDonalds er at de er svake mennesker som ikke klarer å motstå reklamens makt... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kommer til å slå alle dere når det kommer til rare matvaner.

Jeg drikker nesten aldri Cola og hater Mcdonald burger.

De smaker som trampede svenske kjøttbullor, har tilogmed samme kjøttmasse og konsistens også.

5732044[/snapback]

Jeg greier ikke tanken på McDonaldsmat lengre. Heller ikke brus fra Burgerkjedene, da det ble funnet ut at dovannet var renere enn isbitene=)

Lenke til kommentar
Jeg greier ikke tanken på McDonaldsmat lengre. Heller ikke brus fra Burgerkjedene, da det ble funnet ut at dovannet var renere enn isbitene=)

5732059[/snapback]

Pff, de sa bare at det var forskjell i renhet. Så lenge det er rent nok ser jeg ingen problemer. Bakterier styrker også immunforsvaret. :p

Lenke til kommentar

5732059[/snapback]

Pff, de sa bare at det var forskjell i renhet. Så lenge det er rent nok ser jeg ingen problemer. Bakterier styrker også immunforsvaret. :p

5732066[/snapback]

Det er æsja alikevel

Lenke til kommentar

Hmm, føler meg nokså "normal" og "kjedelig" i denne tråden... Har i grunn ingen "syke" matvaner, som brunost+makrell i tomat osv... Nærmeste jeg kommer er vel å eksperimentere litt med pølse i brød, f.eks med rømmedressing/potetsalat på, lompe rundt brødet etc. Men det er i grunn det rareste... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...